ПОМИЛКИ В СИСТЕМІ. ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ
- Не натискається кнопка "Підписати" або "Зберегти без підпису" в Sense Business Online. Що робити?
- Помилка "Файл пошкоджений або не є .dbf файлом"
- Сталася помилка SSL у мобільному застосунку Мій бізнес — АТ "СЕНС БАНК". Що робити?
- Зафіксувати подробиці помилки в роботі консолі Sense Business Online
- Зробити скріншот в Windows, MacOS, Linux
- Помилка "Сертифікат не знайдено" при вході в Sense Business Online. Що робити?
- У клієнт-банку не відображаються кредитні рахунки 2063* та 2068*
- Помилки при роботі з модулем DocIntegrator
- Чому не можна вибрати довірену особу при замовленні готівки в iFOBS?
- Виникла помилка "за портом 7002" при вході в iFOBS (Win32). Що робити?
- Помилка "Користувачу призначено аварійний пароль"
- При вході у клієнт-банк з'явилося повідомлення про проходження ідентифікації. Що робити?