Перейти до основного контенту
Головна сторінка Довідкового центру Юридичні особи Юридичні особи
  • Надіслати запит
  • Увійти
  • Увійти
  • Надіслати запит
  1. Юридичні особи
  2. ОНЛАЙН СЕРВІСИ
  3. ПОМИЛКИ В СИСТЕМІ. ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

ПОМИЛКИ В СИСТЕМІ. ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

  • Не натискається кнопка "Підписати" або "Зберегти без підпису" в Sense Business Online. Що робити?
  • Помилка "Файл пошкоджений або не є .dbf файлом"
  • Сталася помилка SSL у мобільному застосунку Мій бізнес — АТ "СЕНС БАНК". Що робити?
  • Зафіксувати подробиці помилки в роботі консолі Sense Business Online
  • Зробити скріншот в Windows, MacOS, Linux
  • Помилка "Сертифікат не знайдено" при вході в Sense Business Online. Що робити?
  • У клієнт-банку не відображаються кредитні рахунки 2063* та 2068*
  • Помилки при роботі з модулем DocIntegrator
  • Чому не можна вибрати довірену особу при замовленні готівки в iFOBS?
  • Виникла помилка "за портом 7002" при вході в iFOBS (Win32). Що робити?
  • Помилка "Користувачу призначено аварійний пароль"
  • При вході у клієнт-банк з'явилося повідомлення про проходження ідентифікації. Що робити?
Юридичні особи