Завдання
Актуалізувати телефон користувача для роботи з клієнт-банком. Внести зміни по користувачу. Змінити телефон для системи клієнт-банку. Змінити електронну пошту для клієнт-банку.
Умова
- Послуга доступна користувачам, які використовують УЕП або КЕП від Sense Bank.
-
Згідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 українським користувачам обмежений доступ до серверів:
- mail.ru та mail.ua;
- yandex.ru та yandex.ua;
- ya.ru;
- inbox.ru;
- list.ru;
- bk.ru.
Рішення
- Створіть заявку на послугу — "Замовити послугу в Sense Business Online".
- Оберіть в полі "Продукт/послуга" значення "Інші послуги", а в полі "Деталі" — "Внесення змін для користувачів на КЕП_УЕП".
- У заявці перевірте назву та код підприємства ЄДРПОУ/РНОКПП.
- Оберіть дані, які потрібно актуалізувати — номер телефону та/або адресу електронної пошти.
-
Вкажіть дані користувачів клієнт-банку, до яких потрібно зробити ці зміни:
- прізвище, ім'я, по батькові користувача;
- логін користувача;
- новий номер телефону у форматі +380 або електронну пошту. Номер телефону користувача в межах одного ФОП чи ЮО має бути унікальним, тобто закріпленим за одним користувачем.
- вкажіть дату заповнення заявки.
- Підпишіть заявку.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.