Завдання
Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через Sense Business Online.
Умова
- Ознайомтесь з документами, які приймаються в електронному вигляді з КЕП у статті "Які угоди та документи з кредитування можна підписати КЕП?".
- Об’єм файлу — не більше 50 Мб.
Рішення
Щоб надіслати документи в Sense Business Online:
- В розділі "Документообіг" натисніть "Завантажити документ".
-
Заповніть поля:
-
- "Компанія" — вкажіть компанію, за якою надаєте документ;
- "Категорія" — оберіть "Активи";
- "Продукт" — вкажіть "Не определено";
- "Підпродукт" та "Тип документу" — оберіть відповідно до Таблиці.doc.
3. Для завантаження і підписання договору — оберіть в полі "Форма надання" — "Електронний документ" та зазначте номер траншу (якщо завантажуєте Додаткову угоду на транш), номер договору та дату.
Скористайтесь підказкою, щоб коректно зазначити реквізити договору.
4. В полі "Форма надання"" оберіть "Копія засвідчена клієнтом", щоб завантажити і підписати інші документи (наприклад, бухгалтерську звітність). Укажіть звітній рік та квартал.
5. Скористайтесь підказкою, в якій формі надати документ, в залежності від суті документу — ваша стаття "Які угоди та документи по активним операціям можна підписати КЕП?".
6. Натисніть "Додати файл" та оберіть файл. Підпишіть заявку КЕП, натиснувши "Підписати".
7. У вікні документообігу відстежуйте статус опрацювання відправлених документів:
-
- "в обробці" — документ відправлений;
- "отриманий" — отриманий банком;
- "відхилений" — оброблений, але не прийнятий;
- "підтверджений" — прийнятий та затверджений.
Корисні статті
Які угоди та документи по активним операціям можна підписати КЕП?
Переглянути завантажені документи через модуль Документообіг в Sense Business Online
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.