Завдання
Зафіксувати деталі помилки, яка виникає при роботі з Sense Business Online. Зафіксувати пояснення до помилки, яка виникла при роботі з клієнт-банком. Зафіксувати та передати співробітнику лінії технічної підтримки деталі помилки при роботі з консоллю Sense Business Online.
Умова
- Усі помилки в консолі відображаються червоним текстом.
- Не видаляйте дані про дату та час виникнення помилки.
- Відправте скріншоти електронною поштою на msb@sensebank.com.ua з описом помилки та дій, під час виконання яких виникла помилка. Обов'язково вкажіть назву підприємства та код ЄДРПОУ/ІПН.
Рішення
- Відкрийте консоль розробника. Для цього натисніть комбінації клавіш: CTRL + SHIFT + I
або F12 (у випадку використання ноутбука FN + F12).
Або на сторінці натисніть праву кнопку миші та оберіть "Переглянути код".
- З'явиться вікно консолі.
- Перейдіть на вкладку Network та відтворіть кроки, за яких відбулася помилка. НЕ закривайте консоль у процесі всього відтворення.
Приклад: якщо неправильно введено пароль, то на вкладці Network з’явиться відповідна помилка (червоним текстом). Потрібно натиснути на неї для отримання додаткової інформації.
- Перейдіть на вкладку Console.
- Розкрийте помилку для отримання більш додаткової інформації.
- Також іноді є потреба в отриманні файлу взаємодії веб-браузера з сайтом (.har). Для його завантаження перейдіть на вкладку Network та виконайте Export HAR… .
Виконається завантаження.
- Отримані скріншоти направте співробітнику лінії технічної підтримки на msb@sensebank.com.ua. Виконуючи скріншоти помилок, не видаляйте/не обрізайте дату та час виникнення помилки. Обов'язково вкажіть в темі листа назву підприємства та код ЄДРПОУ/ІПН.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.