Вже 1 грудня ми офіційно завершимо процедуру зміни юридичної назви нашого банку на АТ "СЕНС БАНК".
Розуміємо, що все нове завжди породжує багато запитань, а тому нижче є відповіді на всі найпоширеніші ситуації щодо подальшого обслуговування в банку.
◼ Чи потрібно повторно підписувати документи або оновлювати вже підписані договори?
Ні, не потрібно. Всі документи, що були підписані з АТ "Альфа-Банк", будуть діяти і після зміни назви банку.
◼ Ми раніше отримували довідку по договору від Альфа-Банку Україна. Чи потрібно нам замовляти нову довідку вже від Sense Bank?
Ні, не потрібно. Всі довідки та дозволи, які були видані до 1 грудня 2022 року від імені АТ "Альфа-Банк", будуть і надалі діяти та не втратять своєї чинності після перейменування банку.
◼ Як нам отримати оновлені реквізити нашого договору в Sense Bank? Які реквізити використовувати для міжнародних переказів?
1 грудня ми змінюємо назву юридичної особи, але міжнародні реквізити банку поки що залишаться ті самі. Поступова ж зміна платіжних реквізитів банку (в т.ч. для SWIFT-переказів) буде відбуватися, починаючи з січня 2023 року. Про всі етапи заміни міжнародних реквізитів банку та актуальні реквізити для таких переказів ми будемо повідомляти на офіційному сайті банку.
◼ Що буде з картками? Як нам замінити картку на нову від Sense Bank? Чи потрібно змінювати наші корпоративні картки на нові від Sense Bank?
Всі картки, які були випущені з логотипом Альфа-Банку Україна, будуть діяти і надалі. Терміново замінювати їх непотрібно. Оновлення пластикових макетів карток плануємо на березень наступного року.
Якщо ж ви втратили картку або вона вийшла з ладу — замовте її перевипуск через клієнт-банк (на вибір можливо замовити віртуальну картку або з доставкою фізичного пластику).
◼ Що буде з сервісами, в назві яких використовується бренд "Альфа"? Чи будуть і надалі працювати AHUB?
Частина сервісів буде також перейменована. Так, наприклад, AHUB тепер буде називатися Sense Hub, а "Альфа-Бізнес Онлайн" стане Sense Business Online.
◼ Чи потрібно буде оновлювати кваліфіковані електронні підписи (КЕП) та удосконалені електронні підписи (УЕП), видані АТ "Альфа-Банк"?
Ключі клієнтів в зв’язку зі зміною назви банку міняти не потрібно.
◼ Чи потрібно буде оновлювати логіни/паролі/ключі в системі клієнт-банк?
Логіни/паролі/ключі клієнтів в системі клієнт-банк у зв’язку зі зміною назви банку міняти не потрібно.
◼ Щодо зміни Публічної пропозиції на укладення договору банківського комплексного обслуговування
◼ Чи потрібно вносити зміни в зовнішньоекономічні договори, укладені з нерезидентами?
Внесення змін в реквізити Банку в довіднику системи SWIFT потребує певного часу (орієнтовно 3–6 місяців), тому тимчасово реквізити в контрактах/інвойсах залишаються з ВIC АЛЬФА-БАНКА, але в подальшому мають бути зміненими на новий BIC СЕНС БАНКА.
Зміна реквізитів в довіднику системи SWIFT відбувається в 2 етапи:
1) зміна назви Банку | з 27.12 змінилася назва банку на — JSC SENSE BANK |
2) зміна ВІС Банку | залишається без змін, але з 17.06.2023 буде новий BIC — SENSUAUKXXX. Після 17.06.2023 не буде можливості використовувати старий BIC ALFAUAUKXXX |
- Перерахування іноземної валюти з поточних рахунків клієнтів СЕНС БАНКУ:
При здійсненні платежів в іноземній валюті клієнтом СЕНС БАНКУ, наявність старої назви/старого BIC Банку в реквізитах контракту не буде підставою для відмови в платежу.
Після внесення зміни ВІС Банку в довідник SWIFT, а саме з 17.06.23 — необхідно в платіжному дорученні використовувати нові реквізити та протягом місяця укласти додаткову угоду до контракту про зміну реквізитів і передати її до банку.
- Зарахування іноземної валюти на поточні рахунки клієнтів:
При здійсненні платежів на користь клієнта СЕНС БАНКУ, рекомендуємо оперативно повідомити нерезидента про зміну ВІС коду в довіднику SWIFT з 17.06.23 для коректної відправки платежів, та для внесення змін у реквізити в контрактах з 17.06.23.
При цьому, якщо кошти надійдуть клієнту СЕНС БАНКУ, а в контракт не будуть внесені зміни щодо назви, ВІС Банку, то це не вважатиметься порушенням і кошти будуть зараховані. Але рекомендуємо протягом місяця (тобто до 17.07.23) укласти та надати до банку Додаткову угоду до контракту про зміну реквізитів з датою.
Звертаємо Вашу вагу, що після внесення змін в довідник SWIFT банк Відправника не зможе обрати старі реквізити при створенні SWIFT-платежу, що додатково захищає від некоректної відправки.
Якщо договором передбачено підписання додаткової угоди при зміні назви, реквізитів Банку, то необхідно укласти таку додаткову угоду після внесення зміни в довіднику SWIFT до моменту здійснення операцій за договором.
Додатково з актуальними реквізитами Банку можна ознайомлюватися в будь-який момент на сайті банку в розділі Додаткова інформація — Стандартні платіжні реквізити.pdf
З 17.06.23 за даними посиланнями будуть розміщені реквізити з зазначенням нового ВІС Банку.
ВАЖЛИВО! Всі нові контракти з 17.06.23 будуть прийматися в роботу тільки з новою назвою і з новим ВІС Банку. Контракти, які укладатимуться до 17.06.23, але операції будуть здійснюватися вже після 17.06.23 – також рекомендовано зазначати нові реквізити.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.