Запитання
Що робити, якщо не вдається зробити повернення за допомогою термінала? Які дії, якщо не вдається зробити повернення через термінал?
Відповідь
При поверненні на терміналі можуть виникати помилки, вирішення яких через термінал неможливо. Наприклад, при помилках, що виникають при поверненні за допомогою термінала:
- код помилки 100 (при поверненні за допомогою телефону, попередній оплаті товару телефоном);
- якщо у покупця була заміна картки або кошти потрібно повернути на іншу банківську картку;
- при частковому поверненні та ін.;
виконайте повернення за допомогою заяви (Заява на повернення.docx).
Заяву роздрукуйте, заповніть, підпишіть та відправте відскановану/сфотографовану разом з чеком про оплату на електронну адресу ETB_UDK@sensebank.com.ua.
Корисні статті
Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.