Завдання
Заблокувати користувача в клієнт-банк. Виконати блокування облікового запису через Sense Business Online. Здійснити блокування клієнт-банку, щоб неможливо було зайти іншому користувачу. Заблокувати аккаунт користувача клієнт-банку.
Рішення
Заблокувати обліковий запис до клієнт-банку — це повне обмеження доступу до будь-яких дій у клієнт-банку. Але не завжди доцільно обмежувати роботу. Тому зверніть увагу на варіанти:
- Є підозра, що третім особам стали відомі дані для входу в клієнт-банк — виконайте зміну паролю на вхід до системи та/або зміну паролю на секретний ключ.
- Є підозра, що файловий ключ для роботи в клієнт-банк скомпрометований (знаходиться у третіх осіб) — виконайте планову генерацію секретного ключа.
- Є підозра на шахрайські дії користувача клієнт-банку — при наявності даних для входу користувача, виконайте зміну паролю на вхід до системи та/або зміну паролю на секретний ключ. Якщо даних для входу по користувачу немає — зверніться на лінію обслуговування юридичних осіб для проведення процедури аварійного відновлення ключа (сертифікату).
- Є підозра на несанкціоноване списання коштів по рахунку — зверніться на лінію обслуговування юридичних осіб для перевірки залишку та платежів (при потребі зупинити обробку платежів) та виконайте зміну паролю на вхід до системи та/або зміну паролю на секретний ключ.
Якщо виникла інша ситуація і ви вирішили заблокувати користувача, скористайтеся одним з варіантів:
- заповніть заявку на блокування клієнт-банк;
- зверніться на лінію обслуговування юридичних осіб та підприємців для тимчасового блокування (співробітник контакт-центру виконує блокування клієнт-банк до 10:00 наступного робочого дня);
- зверніться до відділення банку для надання письмової заяви на блокування користувача в клієнт-банк.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Подати запит на блокування або відключення користувача клієнт-банку через Sense Business Online
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.