Режими підписання документів через клієнт-банк
Завдання
Типи режимів підписання документів через клієнт-банк. Чим підписувати платіжні інструкції в клієнт-банку. Типи накладання підписів. Підписи, що використовуються для підписання в клієнт-банку. ЕПОЦП, КЕП, УЕП для підпису документів у клієнт-банку. Обмеження при підписанні документів смс.
Умова
- З 11.06.2021 р. банк не приймає заявки на перехід до режиму підписання за допомогою ЕПОЦП, оскільки електронний підпис за допомогою смс обмежує використання функціоналу системи.
- Дозволяється підключення до системи з ЕПОЦП нового члена групи повязаних компаній, якщо діючі клієнти ГПК працюють з ЕПОЦП.
Рішення
Підписувати документи в клієнт-банку можна за допомогою:
- Удосконаленого електронного підпису (УЕП) — підписання документів з використанням електронного цифрового підпису, який зберігається на носії клієнта (у файлі на компьютері клієнта або на звичайній флешці) або на е-токен від банку;
- Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — підписання документів з використанням електронного цифрового підпису, який зберігається на захищеному пристрої для КЕП (eToken);
- Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у мережевому криптомодулі "Гряда-301" — використовується для надання послуги хмарного зберігання ключів, має експертні висновки Держспецзв'язку в сфері криптографічного та технічного захисту інформації;
- Електронний підпис одноразовими цифровими паролями (ЕПОЦП) — підписання документів при введенні одноразового цифрового пароля, що надходить користувачу в смс. Режим доступний для ЮО або ФОП з правом одноосібного підпису, а також для створення та перегляду документів без права підпису. З обмеженями у роботі клієнт-банку при використанні ЕПОЦП ознайомтесь в статті — "Доступні операції через Sense Business Online з підписом смс та УЕП".
- Кваліфікований електронний підпис (КЕП) + смс підтвердження — підписання документів з використанням електронного цифрового підпису (на захищеному носії eToken або у хмарному сховищі банку) та додатково одноразовим цифровим паролем з смс. Пароль з смс потрібно вводити при вході в систему;
- Удосконалений електронний підпис (УЕП) + смс підтвердження — підписання документів з використанням електронного цифрового підпису та додатково одноразовим цифровим паролем з смс. Пароль з смс потрібно вводити при вході в систему (для клієнт-банку Sense Business Online) та при підписанні платежів та документів.
Також ознайомтесь "У клієнт-банку можна обрати КЕП або УЕП. Що надає цей функціонал?"
Корисні статті
Подати заявку на отримання КЕП на eToken через Sense Business Online
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Чи була ця стаття корисною?
0 з 2 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.