Не зараховуються кошти після поповнення за номером бізнес-картки. Що сталося?
Проблема
Не зарахована сума при поповненні за номером бізнес-картки. Не відбулось зарахування коштів за номером бізнес-картки при успішній операції зі сторони відправника. Виникла помилка під час поповнення бізнес-картки за її номером.
Рішення
Перевірте, чи дотримуєтесь ви умов для поповнення бізнес-картки за номером. Основні причини, з яких операція зарахування за номером бізнес-картки відхиляється:
- ви перевищили ліміт поповнення (за одну операцію, за добу, за місяць). Зверніть увагу, за наявності кількох бізнес-карток, випущених до рахунку ФОП, ліміт розраховується на отримувача, а не на окрему картку.
- ви виконуєте перерахування з валютної картки фізичної особи або з картки, що емітована іноземним банком;
- ви поповнюєте бізнес-картку, що випущена на ім’я юридичної особи (переказ можливий на бізнес-картку, що випущена ФОП або довіреній особі ФОП);
- ви поповнюєте бізнес-картку, рахунок до якої вже закрито, або він має арешт чи блокування;
- ви поповнюєте бізнес-картку, яка заблокована або закрита.
Текст помилки, якщо спрацював місячний ліміт через зовнішні ресурси (Приват24):
"Транзакція відхилена банком отримувача, кошти повернуті на вашу картку. Для уточнення причин відмови рекомендуємо отримувачу звернутись до свого банку. Ви також можете перевести гроші на іншу картку або скористатись іншими переказами".
Якщо помилка сталася з інших причин — зверніться на лінію підтримки підприємців та юридичних осіб.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.