Запитання
Які умови для власників торгового еквайрингу, якщо тимчасово не користуюсь послугою? Як банк готовий вирішити питання, якщо послугою не користуємось у період воєнного часу? Які рішення зробив банк за умовами обслуговування у період воєнного стану? Як призупинити послугу на час війни?
Відповідь
Банк продовжує супроводжувати послугу торгового еквайрингу.
НБУ рекомендує продовжувати приймати оплату за товари, послуги через термінальну мережу для зниження необхідності проведення інкасації.
Демонтаж терміналів та обслуговування на торгових точках партнер виконує на територіях, де відсутня загроза життю та здоров'ю співробітників та клієнтів.
Комісії за обслуговування послуги — відповідно до умов договору.
Опції призупинення послуги на період воєнного часу не передбачена. Але не поспішайте відключати послугу, адже маємо працювати задля перемоги. Якщо ж ви, все таки, бажаєте зупинити послугу, то:
- подайте заявку на відключення POS-термінал;
- після відновлення роботи торгової точки повторно подайте заявку на підключення POS-термінала.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.