Як скасувати платіж в статусі "Проведен"?

Запитання

Що робити, якщо платіж вже у статусі "Проведен"? Як відмінити здійснений банком платіж? Як відмінити swift?

Умова

  • Направити запит до банку на скасування доступно для платежів у статусі "Введен" або "Отложен". Для цього відправте повідомлення через клієнт-банк з даними платежу та поясненням. Також відхилити можна створений, але не підписаний або не відправлений до банку платіж. 
  • Зверніться на лінію підтримки юридичних осіб та підприємців для консультації щодо можливості повернення коштів.

Відповідь

Відхилити або відмінити платіж у статусі "Проведен" банк не має права!

Відповідно до платіжної інструкції відправника кошти переведені та належать одержувачу. Лише одержувач може розпоряджатися рахунком і цими коштами. Зверніться до банку-одержувача або безпосередньо до розпорядника рахунку (якщо є контакти), щоб повернути помилково направлені кошти.

Згідно Інструкції НБУ № 163 від 29.07.2022 року розділах II-IV та VI:

  • Платіжні інструкції платників про списання коштів зі своїх рахунків і зарахування коштів на рахунки отримувачів банки здійснюють у термін, установлений законодавством України.
    За несвоєчасне списання/зарахування коштів з/на рахунків/и клієнтів банки несуть відповідальність згідно із законодавством України та укладеними договорами.
    Платник несе відповідальність перед банком, що його обслуговує, згідно з укладеним між ними договором.
  • Розрахункові документи, що надійшли до банку протягом операційного часу, банк виконує в день їх надходження. Розрахункові документи, що надійшли після операційного часу, банк виконує наступного операційного дня.
  • Банк виконує розрахункові документи відповідно до черговості їх надходження (крім випадків, установлених законом України) та виключно в межах залишку коштів на рахунку клієнта, якщо інше не встановлено договором між банком та клієнтом.
  • Платник має право в будь-який час до списання платежу з рахунку відкликати з банку, що його обслуговує, платіжні інструкції в порядку, визначеному внутрішніми правилами цього банку.
  • Платіжні інструкції відкликаються лише в повній сумі.

Корисні статті

Що вказати в призначенні до платіжної інструкції?

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?

Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в АТ "Сенс Банк"?

Які підтверджуючі документи потрібні ФОП/ЮО для зняття готівки з рахунку в касі банку?

Чи була ця стаття корисною?
1 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.