Запитання
Що робити, якщо платіж вже у статусі "Проведен"? Як відмінити здійснений банком платіж? Як відмінити swift?
Умова
- Направити запит до банку на скасування, доступно для платежів у статусі "Введен" або "Отложен". Для цього відправте повідомлення через клієнт-банк, або через чат Sense Business Online, або чат Sense SuperApp, з даними платежу та поясненням. Також відхилити можна створений, але не підписаний або не відправлений до банку платіж.
- Зверніться на лінію підтримки юридичних осіб та підприємців для консультації щодо можливості повернення коштів.
Відповідь
Відхилити або відмінити платіж у статусі "Проведен" банк не має права!
Відповідно до платіжної інструкції відправника кошти переведені та належать одержувачу. Лише одержувач може розпоряджатися рахунком і цими коштами. Зверніться до банку-одержувача або безпосередньо до розпорядника рахунку (якщо є контакти), щоб повернути помилково направлені кошти.
Згідно Інструкції НБУ № 163 від 29.07.2022 року розділах II-IV та VI:
- Платіжні інструкції платників про списання коштів зі своїх рахунків і зарахування коштів на рахунки отримувачів банки здійснюють у термін, установлений законодавством України.
За несвоєчасне списання/зарахування коштів з/на рахунків/и клієнтів банки несуть відповідальність згідно із законодавством України та укладеними договорами.
Платник несе відповідальність перед банком, що його обслуговує, згідно з укладеним між ними договором. - Розрахункові документи, що надійшли до банку протягом операційного часу, банк виконує в день їх надходження. Розрахункові документи, що надійшли після операційного часу, банк виконує наступного операційного дня.
- Банк виконує розрахункові документи відповідно до черговості їх надходження (крім випадків, установлених законом України) та виключно в межах залишку коштів на рахунку клієнта, якщо інше не встановлено договором між банком та клієнтом.
- Платник має право в будь-який час до списання платежу з рахунку відкликати з банку, що його обслуговує, платіжні інструкції в порядку, визначеному внутрішніми правилами цього банку.
- Платіжні інструкції відкликаються лише в повній сумі.
Корисні статті
Оформити запит на повернення суми при неправильно зазначених реквізитах у платежу
Створити заявку на уточнення платежу в національній валюті через Sense Business Online
Відкликати платіж ФОП створений в Sense SuperApp
Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в АТ "Сенс Банк"?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.