Завдання
Робота із терміналом РАХ. Виконати налаштування термінала. Провести операцію розрахунку. Друк копії квитанції. Провести операцію повернення. Скасувати операцію через термінал. Закрити день у терміналі. Перезавантажити торговельний термінал. Перевірити кількість чеків у терміналі.
Рішення
За допомогою термінала РАХ ви можете:
- провести оплату;
- скасувати операцію;
- провести операцію повернення через термінал;
- надрукувати копію чека;
- звірка підсумків;
- перевірка з'єднання;
- звіти;
- оновлення параметрів і ПЗ;
- завантажити ключі;
- перезавантажити термінал;
- надрукувати чек клієнту;
- усунути помилки, які виникають на POS-терміналі.
Детальніше:
Провести оплату:
◾ Виберіть "оплата" та введіть суму операції за допомогою цифрової клавіатури. Підтвердіть суму натиснувши Enter (зелена кнопка). Редагування суми виконується натисканням Clear (жовта кнопка);
◾ для карт з магнітною смугою:
- проведіть картку через зчитувач для карт з магнітною смугою. Карту необхідно орієнтувати відповідно до вказівок на корпусі термінала. (Магнітна смуга повинна розташовуватися знизу, з лівого боку).
- у разі виникнення повідомлення "ПОМИЛКА ЧИТАННЯ КАРТИ" повторіть операцію зчитування карти. Після того, як термінал зчитає з картки її номер і термін дії, він виведе цю інформацію на екран. Звірте цю інформацію з тим, що зображено на картці. Якщо інформація співпадає — натисніть зелену клавішу Enter. Якщо номер на картці і номер на екрані термінала відрізняються, то натисніть червону клавішу і відмовте у проведенні операції по цій картці;
◾ для карток з чипом:
- вставте картку з мікропроцесором (чип) в зчитувач карт, тримаючи чипом вгору від себе.
◾ для безконтактних карт (Visa PayWave/Masterсard PayPass):
- після того, як над екраном термінала почне світитись крайній лівий світловий індикатор, прикладіть безконтактну картку до екрана термінала;
◾ свідченням того, що дані з картки були успішно зчитані буде короткий звуковий сигнал. Якщо термінал не зміг зчитати дані з карти, на екрані буде виведено відповідне попередження.
Скасувати операцію:
◾ Виберіть на терміналі "Відміна операції";
◾ введіть номер квитанції (чеку), підтвердіть натиснувши Enter;
◾ проведіть зчитування платіжного засобу (платіжної картки або пристрою з NFC-технологією);
◾ термінал проведе виконання операції та надрукує відповідний чек.
Провести операцію повернення через термінал:
◾ Виберіть на терміналі "Повернення" та введіть суму повернення (сума вводиться у копійках. Наприклад, для введення 100 грн потрібно набрати 1 0 0 0 0. Редагування суми виконується натисканням Clear (жовта кнопка);
◾ виконайте зчитування платіжного засобу (картки або NFC-пристрою);
◾ введіть почергово код авторизації, а потім номер посилання (RRN) з чеку. Після кожної дії натисніть Enter. Відбудеться зв’язок з банком та надрукується відповідний чек.
Надрукувати копію чека:
◾ Натисніть на екрані або на клавіатурі Menu та оберіть "Копія чека" або натисніть на клавіатурі FUNK. На екрані буде відображено поле для вводу номера чека, копію якого потрібно роздрукувати;
◾ якщо ввести номер чека і натиснути Enter — надрукується копія квитанції (чека) за номером.
Звірка підсумків:
Операція може виконуватись у 2 режимах: автоматично і вручну.
◾ для ручного режиму оберіть на екрані або на клавіатурі Menu, далі "Звірка підсумків". Відбудеться зв’язок з банком та надрукується відповідний чек;
◾ автоматично термінал виконує операцію "Звірка підсумків" о тій годині, яку було вказано в налаштуваннях термінала, коли його створювали за заявкою банку;
◾ також термінал автоматично виконає "Звірку підсумків" у нічний час (перед тим, як виконувати щодобове автоматичне оновлення параметрів і ПЗ).
Перевірка з'єднання:
Операція застосовується для того, щоб перевірити чи є у термінала зв'язок з процесинговим центом банка.
◾ Для проведення операції виберіть на екрані або на клавіатурі Menu, далі "Перевірка з'єднання";
◾ відбудеться зв'язок з банком та надрукується відповідний чек;
◾ якщо перевірка пройшла успішно, то на чеку буде "Операцію виконано" — у термінала працює зв'язок з банком;
◾ якщо перевірка пройшла не успішно, то на чек буде "Операцію не виконано" — у термінала проблеми з комунікаціями та зв'язком.
Звіти:
◾ Виберіть на екрані чи клавіатурі пункт Menu, далі "Звіти";
◾ клавішами у вигляді стрілок вгору та вниз оберіть необхідний звіт:
- короткий звіт;
- повний звіт;
- копія звірки підсумків;
- копія повного звіту.
◾ після вибору та натискання Enter (зелена кнопка) термінал надрукує відповідний звіт.
Оновлення параметрів і програмного забезпечення:
Завантаження термінала може виконуватись в 2 режимах: автоматично і вручну.
◾ Для ручного режиму:
- на терміналі натисніть клавішу MENU і виконайте операцію “Звірка підсумків”;
- натисніть клавішу “0” і підтвердіть блокування термінала Enter(зелена кнопка);
- далі з'явиться напис “Термінал заблоковано”, натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 потім Enter, пароль 181087 потім Enter;
- натисніть MENU, виберіть операцію “Завантаж. термінала”. Далі термінал сам виконає всі дії самостійно;
- повідомлення на екрані "Завантаження даних виконано успішно" свідчить про те, що термінал успішно виконав операцію "Завантаження параметрів";
- зачекайте поки термінал оновиться і сам перезавантажиться.
◾ автоматично термінал запрограмований виконувати оновлення програмного забезпечення і параметрів раз на добу в нічний час. Якщо термінал в цей час був вимкнений, то оновлення
запуститься після того, як термінал увімкнуть.
Завантаження ключів:
◾ на терміналі натисніть клавішу “0” і підтвердіть блокування термінала зеленою клавішею Enter;
◾ після того, як з'явиться напис “Термінал заблоковано”, натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 потім Enter, пароль 181087 потім Enter;
◾ натисніть MENU, виберіть “Завантаження ключів”, далі "Майстер ключ". Термінал сам виконає всі дії самостійно;
◾ повідомлення на екрані "Завантаження даних виконано успішно" свідчить про те, що термінал успішно виконав операцію "Завантаження ключів;
◾ також термінал роздрукує чек з інформацією про статус завантаження ключів. В залежності від результату на чеку буде "Операція не виконана" або "Завантаження ключів завершено":
- після успішного завантаження ключів натисніть Menu, вибравши “Касири”, а потім ”Реєстрація касира” і введіть почергово номер касира 01 підтвердіть Enter, пароль 000000 підтвердіть Enter;
- термінал повідомить, що реєстрація касира пройшла успішно і вийде на головне меню з переліком доступних фінансових операцій.
Перезавантажити термінал:
◾ Термінал PAX S920 — переносний і працює від АКБ (акумуляторної батареї).
Для перевантаження відключіть від зарядки, натисніть і утримуйте червону клавішу. Для увімкнення, натисніть ту ж червону клавішу і зачекайте поки термінал запустить програмне забезпечення.
◾ Термінал PAX Q80s — стаціонарний.
Для перезавантаження натисніть і утримуйте червону клавішу. Термінал виведе на екран питання Power Off? підтвердіть YES натиснувши зелену клавішу. Для увімкнення натисніть ту ж червону клавішу і зачекайте поки термінал запуститься.
Надрукувати чек клієнту:
◾ Після проведення успішної операції на терміналі роздрукується один чек, потім на екрані термінала висвітиться запитання з варіантами відповіді "Друкувати чек: Так/Ні";
◾ при виборі "Так" (Enter) роздруковується другий (клієнтський) чек, а при виборі "Ні" (Cancel) — чек не роздруковується;
◾ за відсутності жодної реакції касира на запит про друк клієнтського чека, термінал через 30 секунд автоматично відхилить друк і перейде у початкове меню;
◾ такий алгоритм друку чеків налаштований для всіх терміналів без виключення. Змінити його неможливо.
Корисні статті
Які види POS-терміналів надає банк?
Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.