Завдання
Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі. Помилка маскування. Робочий ключ відсутній або некоректний. Не працює термінал. Принтер POS-термінала погано друкує чеки. Перелік помилок та їх вирішення.
Рішення
Перелік помилок та їх рішення залежить від типу торгового терміналу:
- Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення;
- Verifone. Перелік помилок та їх вирішення;
- РАХ. Перелік помилок та їх вирішення.
Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки для вирішення наступних питань:
◾ помилка 109;
◾ потрібна заміна сім-карти або немає сім-карти;
◾ на екрані термінала AMOUNT 0,00EUR;
◾ помилка "не підключено мережевий кабель";
◾ помилка "Неправильна відповідь від центру авторизації";
◾ помилка "Не заданий головний ключ";
◾ помилка "Массовое отсутствие связи при подключении ethernet";
◾ помилка alert irruption;
◾ на чеку код відмови 96;
◾ відсутня ліцензія;
◾ квитанція не роздрукувалася як слід, або квитанція пошкоджена при друку, або не до кінця надрукувався чек;
◾ необхідно змінити час виконання автоматичної "Звірки підсумків";
◾ питання щодо того, чи пройшла операція або чому не приходять гроші на рахунок ФОП і т.п.;
◾ термінал завис, виконуючи фінансову операцію;
◾ не заряджається POS-термінал.
Корисні статті
Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?
Які види POS-терміналів надає банк?
Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.