Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі

Завдання

Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі. Помилка маскування. Робочий ключ відсутній або некоректний. Не працює термінал. Принтер POS-термінала погано друкує чеки. Перелік помилок та їх вирішення.

Рішення

Перелік помилок та їх рішення залежить від типу торгового терміналу:

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки для вирішення наступних питань:
помилка 109;
потрібна заміна сім-карти або немає сім-карти;
на екрані термінала AMOUNT 0,00EUR;
помилка "не підключено мережевий кабель";
помилка "Неправильна відповідь від центру авторизації";
помилка "Не заданий головний ключ";
помилка "Массовое отсутствие связи при подключении ethernet";
помилка alert irruption;
на чеку код відмови 96;
відсутня ліцензія;
квитанція не роздрукувалася як слід, або квитанція пошкоджена при друку, або не до кінця надрукувався чек;
необхідно змінити час виконання автоматичної "Звірки підсумків";
питання щодо того, чи пройшла операція або чому не приходять гроші на рахунок ФОП і т.п.;
термінал завис, виконуючи фінансову операцію;
не заряджається POS-термінал.

Корисні статті

Не вдається виконати повернення за допомогою термінала. Що робити?

Які види POS-терміналів надає банк?

Робота з терміналом Ingenico

Робота з терміналом Verifone

Робота з терміналом РАХ

Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження

Чи була ця стаття корисною?
4 з 32 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.