Заповнити реєстраційну картку для отримання КЕП через Sense Business Online
Завдання
Заповнити реєстраційну картку для отримання КЕП через Sense Business Online.
Умова
- Дані в реєстраційній картці мають співпадати з даними анкети, яка буде заповнюватися при генерації КЕП. Якщо будуть розбіжності, то сертифікат банком не буде оброблений.
- Заявка повинна бути підписана УЕП керівника. Користувачі, які вказані у реєстраційні картці, повинні вже бути користувачами клієнт-банку.
- Відсутня можливість підключення КЕП користувачу до "Єдиного вікна" до моменту такої реалізації.
- Заяви, подані клієнтом до 16:00, обробляються день в день, після 16:00 — на наступний день.
-
Реєстраційну картку потрібно оформлювати:
- при першому оформленні КЕП користувачу;
- при будь-якій позаплановій перегенерації КЕП.
Рішення
- Створіть заявку на послугу — "Замовити послугу в Sense Business Online".
- Оберіть в полі "Продукт/послуга" — "Інші послуги", а в "Деталі" — "Реєстраційна карта для КЕП ЮО" або "Реєстраційна карта для КЕП ФОП".
- Заповніть шаблон заявки, оберіть із списку або вкажіть:
- назву ЮО/ФОП;
- код ЮО/ФОП;
- юридичну адресу згідно ЄДР;
- ПІБ підписанта;
- РНОКПП (ІПН) підписанта;
- паспорт (номер та серію, за наявності);
- номер мобільного телефона;
- e-mail;
- слово-пароль для голосової автентифікації (для блокування або скасування КЕП);
- питання, яке допоможе згадати слово-пароль;
- позначте місце зберігання КЕП (або на етокен, або у хмарному сховищі на гряді);
- пропишіть обмеження для використання КЕП (при наявності);
- відмітку "Сформувати кваліфікований сертифікат електронної печатки" проставляти не потрібно;
- посаду, дату, ПІБ підписанта. - Реєстраційна карта для КЕП ФОП:
- Підпишіть заявку, щоб відправити її в банк.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Чи була ця стаття корисною?
8 з 11 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.