Провести налаштування в "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК""
Завдання
Провести налаштування в "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"". Переглянути дані по контрагентам. Змінити пароль на вхід до системи. Налаштувати час автоматичного завершення сеансу за відсутності дій у системі. Заблокувати обліковий запис в клієнт-банк. Змінити мову в "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"". Переглянути інформацію про відкриті ключі (сертифікат).
Умова
- Перегляд даних про контрагентів користувача, блокування користувача — доступно тільки для смартфонів на базі операційної системи iOS.
- Застосунок "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"" є мультимовним та надається українською, російською та англійською мовами.
Рішення
Виберіть "Настройки" на сторінці головного меню. Натисніть "Пользователь", щоб переглянути параметри облікового запису.
- Натисніть на вкладку "Контрагенти", щоб переглянути дані по контрагентам.
Натисніть на "стрілку" для перегляду більш детальної інформації по контрагенту. - Виберіть "Пароль", щоб змінити пароль на вхід до системи.
На сторінці "Зміна пароля":
- Введіть свій пароль користувача у полі "Поточний пароль";
- Введіть новий пароль у поля "Новий пароль" та "Підтвердити пароль";
- Натисніть "Змінити". - Натисніть на "Автовыход" у смартфонах на базі Android для налаштування часу автоматичного завершення сеансу за відсутності дій у системі.
Вкажіть час у хвилинах, після якого сеанс буде автоматично завершено.
У смартфонах на базі iOS перейдіть до розділу налаштувань вашого смартфона та виберіть пункт меню з назвою вашого клієнт-банку, наприклад iFOBS.
Натисніть на рядок "Время до автовыхода" і вкажіть час у хвилинах, після якого сеанс буде автоматично завершено. - Виберіть "Заблокировать пользователя" для блокування облікового запису в клієнт-банк.
У діалоговому вікні натисніть кнопку "Заблокировать".
Підтвердьте блокування за допомогою пароля, який відображається на екрані.
Увага! Щоб розблокувати користувача, необхідно звернутися до банку. -
Для зміни мови:
- У смартфонах на базі Android натисніть на три крапки на сторінці програми (вид і розташування клавіші виклику меню можуть відрізнятися в залежності від пристрою). Натисніть на рядок "Сменить язык" і виберіть потрібну мову.
- У смартфонах на базі iOS перейдіть до розділу основних налаштувань вашого смартфона. Виберіть потрібну вам мову. - Виберіть "Сертификат", щоб переглянути інформацію про відкриті ключі (сертифікат).
На сторінці ви також можете оновити сертифікати та ключі, для цього:
- у смартфонах на базі Android натисніть "Выбрать сертификат";
- у смартфонах на базі iOS натисніть "Обновить через web-клиент" для оновлення сертифікатів та ключів через web-застосунок iFOBS.
Корисні статті
Переглянути рахунки через "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК""
Створити платіжну інструкцію в "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК""
Чи була ця стаття корисною?
0 з 1 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.