Провести налаштування в "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК""

Завдання

Провести налаштування в "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"". Переглянути дані по контрагентам. Змінити пароль на вхід до системи. Налаштувати час автоматичного завершення сеансу за відсутності дій у системі. Заблокувати обліковий запис в клієнт-банк. Змінити мову в "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"". Переглянути інформацію про відкриті ключі (сертифікат).

Умова

  • Перегляд даних про контрагентів користувача, блокування користувача — доступно тільки для смартфонів на базі операційної системи iOS.
  • Застосунок "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"" є мультимовним та надається українською, російською та англійською мовами.

Рішення

Виберіть "Настройки" на сторінці головного меню. Натисніть "Пользователь", щоб переглянути параметри облікового запису.1.png

  1. Натисніть на вкладку "Контрагенти", щоб переглянути дані по контрагентам.2.png
    Натисніть на "стрілку" для перегляду більш детальної інформації по контрагенту.3.png
  2. Виберіть "Пароль", щоб змінити пароль на вхід до системи.
    На сторінці "Зміна пароля":
    - Введіть свій пароль користувача у полі "Поточний пароль";
    - Введіть новий пароль у поля "Новий пароль" та "Підтвердити пароль";
    - Натисніть "Змінити".4.png
  3. Натисніть на "Автовыход" у смартфонах на базі Android для налаштування часу автоматичного завершення сеансу за відсутності дій у системі.
    Вкажіть час у хвилинах, після якого сеанс буде автоматично завершено.5.png

    У смартфонах на базі iOS перейдіть до розділу налаштувань вашого смартфона та виберіть пункт меню з назвою вашого клієнт-банку, наприклад iFOBS.
    Натисніть на рядок "Время до автовыхода" і вкажіть час у хвилинах, після якого сеанс буде автоматично завершено.
    0028.png
  4. Виберіть "Заблокировать пользователя" для блокування облікового запису в клієнт-банк.
    У діалоговому вікні натисніть кнопку "Заблокировать".
    Підтвердьте блокування за допомогою пароля, який відображається на екрані.
    Увага! Щоб розблокувати користувача, необхідно звернутися до банку.6.png
  5. Для зміни мови:
    - У смартфонах на базі Android натисніть на три крапки на сторінці програми (вид і розташування клавіші виклику меню можуть відрізнятися в залежності від пристрою). Натисніть на рядок "Сменить язык" і виберіть потрібну мову.7.png
    - У смартфонах на базі iOS перейдіть до розділу основних налаштувань вашого смартфона. Виберіть потрібну вам мову.
    0031.png
  6. Виберіть "Сертификат", щоб переглянути інформацію про відкриті ключі (сертифікат).
    На сторінці ви також можете оновити сертифікати та ключі, для цього:
    - у смартфонах на базі Android натисніть "Выбрать сертификат";
    - у смартфонах на базі iOS натисніть "Обновить через web-клиент" для оновлення сертифікатів та ключів через web-застосунок iFOBS.8.png

Корисні статті

Переглянути рахунки через "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК""

Створити платіжну інструкцію в "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК""

Чи була ця стаття корисною?
0 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.