Завдання
Скористатися чатом Sense Business Online. Звернутися у банк через чат. Звернутися до співробітника служби підтримки через чат Sense Business Online. Задати запитання співробітнику банку дистанційно.
Умова
- У чаті надаємо повну консультацію щодо продуктів банку, роботи клієнт-банку, тарифів РКО, бронюванню готівки, консультації по бізнес та корпоративних картках і багатьох інших питань.
- У режимі реального часу консультуємо з 9:00 до 18:00 у робочі дні.
Рішення
Чат для банку — пріоритетний канал підтримки клієнтів. Ми перетворили чат із простої техпідтримки на одну з ключових конкурентних переваг банку!
Для початку діалогу в чаті:
- Зайдіть у Sense Business Online.
- Натисніть у правому верхньому куті кнопку "Чат".
- Напишіть у новому вікні своє запитання. Співробітник відповідає у режимі реального часу.
- Якщо діалогове вікно завантажено у неробочий час (з понеділка по п'ятницю після 18 години до 9 години ранку та у вихідні дні), то:
- скористайтеся базою знань — натисніть "Задайте Ваше питання";
- або напишіть листа в банк — натисніть "Електронний лист" і в листі вкажіть дані організації, ваше запитання, контактний номер телефону. Співробітник банку вам передзвонить у робочий час. - Після завершення діалогу, будь ласка, пройдіть опитування.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Які сервіси та функції пропонує цифровий банк Sense SuperApp ФОПу?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.