Виконати реєстрацію в "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК""
Завдання
Завантажити та встановити мобільну версію клієнт-банку. Зареєструватися у мобільній версії клієнт-банку "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"". Виконати перший вхід до мобільного банкінгу "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"". My Business - sense bank. Sense business online.
Умова
Мобільний застосунок "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"" доступний лише після підключення до клієнт-банку Sense Business Online, iFOBS з використанням УЕП.
Застосунок забезпечує доступ до своїх рахунків та банківських продуктів у online-режимі.
Завантаження та встановлення мобільного застосунку відбувається: для смартфонів на базі операційної системи iOS у магазині AppStore; для смартфонів на базі операційної системи Android у магазині GooglePlay.
В залежності від країни реєстрації акаунту у AppStore та GooglePlay можуть бути різні назви:
- Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"
- My Business - sense bank
- Sense Business Online
Рішення
- Після завантаження застосунку, запустіть "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"" на смартфоні.
- Введіть логін та пароль, який використовуєте для входу до клієнт-банку, на сторінці "Соединение". Натисніть "Вход".
Щоб ознайомитися з роботою програми в режимі демонстрації, натисніть "Демо". Або продовжуйте працювати. - В головному меню доступні розділи:
- "Счета";
- "Кредиты";
- "Депозиты";
- "Документы";
- "Сообщения";
- "Услуги";
- "Настройки".
У верхній частині екрану відображається поточна дата.
Стрілка у верхньому правому куті використовується для оновлення інформації на поточній сторінці.
При натисканні на "Вихід" повертаєтесь на сторінку підключення до системи.
У червоному кружечку відображається кількість об'єктів, які потребують уваги (наприклад, непрочитані вхідні повідомлення або кредити, за якими наближається термін платежу).
Для переходу в розділ, що вас цікавить, натисніть відповідну іконку.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.