Завдання
Завантажити та встановити мобільну версію клієнт-банку. Зареєструватися у мобільній версії клієнт-банку "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"". Виконати перший вхід до мобільного банкінгу "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"". My Business - sense bank. Sense business online.
Умова
- Мобільний застосунок "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"" доступний лише після підключення до клієнт-банку Sense Business Online, iFOBS з використанням УЕП.
Застосунок забезпечує доступ до своїх рахунків та банківських продуктів у online-режимі. - Завантаження та встановлення мобільного застосунку відбувається: для смартфонів на базі операційної системи iOS у магазині AppStore; для смартфонів на базі операційної системи Android у магазині GooglePlay.
В залежності від країни реєстрації акаунту у AppStore та GooglePlay можуть бути різні назви:
- Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК";
- My Business - sense bank;
- Sense Business Online.
Рішення
- Після завантаження застосунку, запустіть "Мій бізнес - АТ "СЕНС БАНК"" на смартфоні.
- Введіть логін та пароль, який використовуєте для входу до клієнт-банку. Натисніть "Увійти".
Щоб ознайомитися з роботою застосунку в демонстраційному режимі: натисніть кнопку "DEMO" в правому верхньому куті екрану. Функціональність застосунку в цьому режимі є обмеженою. Або продовжуйте працювати.
Якщо потрібно, щоб система запам'ятала ваш логін та автоматично заповняла ним відповідне поле під час ваших наступних підключень до системи, переконайтеся, що перемикач "Запам’ятати логін?" увімкнений.
На логіновій сторінці зможете змінити мову, переглянути курс валют, новини банку, ознайомитися з розташуванням відділень банку та банкоматів та зв’язатися з банком за телефоном або за допомогою електронної пошти. - Після входу до системи відображається стартовий (домашній) екран застосунку.
"+ Платіж" — кнопка для створення платежу. Тип платежу виберіть з відображеного списку.
- Головне меню системи дозволяє перейти до таких розділів:
- "Поточні рахунки";
- "Операції в гривні";
- "Операції в валюті";
- "Отримати виписку";
- "Депозити";
- "Кредити";
- "Інформація";
- "Зв'язок із банком";
- "Налаштування".
При натисканні на "Вихід" повертаєтесь на сторінку підключення до системи.
У червоному кружечку відображається кількість об'єктів, які потребують уваги (наприклад, непрочитані вхідні повідомлення або кредити, за якими наближається термін платежу).
Для переходу в розділ, що вас цікавить, натисніть відповідну іконку.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.