Завдання
Підключити послугу "Чайові" по торговому еквайрингу. Оплатити чайові через POS-термінал. Отримати консультацію щодо послуги "Чайові". Дізнатися тарифи та строки зарахування чайових.
Умова
- Послуга "чайові" в межах торгового еквайрингу — можливість для відвідувача закладу залишити винагороду офіціанту в безготівковій формі, на його власну банківську картку.
- Переваги послуги "Чайові":
- можливість для відвідувачів залишити винагороду офіціанту навіть за відсутності готівки;
- моніторинг чайових по всій мережі ресторанів та окремим закладам та офіціантам;
- можливість налаштування відрахування відсотка від усіх чайових закладу для команди кухарів. - Максимальна сума чайових — 1000 грн.
- Для підключення і використання послуги необхідний поточний рахунок в гривні банку та оформлений торговий еквайринг від банку. Плати за підключення та щомісячне обслуговування немає.
Рішення
Для підключення послуги:
- За відсутності торгового еквайрингу, оформте підключення через клієнт-банк: Замовити підключення торгового еквайрингу у Sense Business Online. Дочекайтесь встановлення POS-терміналу інженером сервісної організації.
- Оформіть підключення сервісу через клієнт банк в Sense Business Online, або зверніться за загальним телефонним номером банку або до обслуговуючого відділення.
Для використання послуги:
- Після оплати основного замовлення на POS-терміналі, виберіть опцію "Хочете залишити чайові?" і натисніть "Так".
- Введіть персональний чотиризначний код офіціанта, який присвоюється кожному після реєстрації.
- Оберіть спосіб розрахунку: фіксований відсоток від суми замовлення або "Інша сума", на ваш вибір.
- Оплатіть за допомогою банківської картки або пристрою з NFC (телефон, годинник, кільце і т. і.).
- Після оплати офіціант отримає смс-інформування з сумою чайових.
Сума оплати за основне замовлення зараховується на рахунок закладу, сума чайових — на платіжну картку офіціанта, номер якої він вкаже в онлайн-кабінеті. Картка може бути оформлена в будь-якому банку України.
Строки зарахування чайових на картку офіціанта — на наступний день (смс — відразу після оплати).
Комісія за зарахування коштів на картку офіціанта — 5%, мінімум 3 грн (утримується з офіціанта).
Для управління і консультації щодо послуги "Чайові" звертайтесь на лінію підтримки сервісної компанії банку IPay за номером лінії підтримки 0800 60 11 60 або +38 044 502 11 60 або напишіть на електронну пошту help@ipay.ua.
Корисні статті
Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових
Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових
Підключити додатковий POS–термінал на торгову точку
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.