Як дозволити підключення до свого комп'ютера співробітнику банку?

Запитання

Як дати дозвіл на підключення до свого комп'ютера співробітнику банку? Як організувати підключення співробітника банку до комп'ютера клієнта? Як налаштувати сеанс підтримки для отримання консультації по роботі в програмі на комп'ютері?

Умова

Банк надає сервіс підключення для отримання клієнтами консультацій при необхідності демонстрації відповідного вікна програми, наприклад, налаштування клієнт-банку, супроводження для заповнення заявки або в інших складних ситуаціях. Використовуємо захищені канали зв'язку. Ви (клієнт) самостійно визначаєте вікно ПО, до якого надається доступ для перегляду.  

У співробітника банку доступ виключно до перегляду без можливостей внесення будь-яких змін.

Відповідь

  1. Співробітник контакт-центру надішле лист-запрошення на сеанс роботи Remote Support на вашу електрону скриньку.
    0б163.png
  2. Перейдіть за посиланням у листі, внесіть дані для підключення до сеансу підтримки.21.png
  3. Підтвердіть запит на відеозапис сеансу.22.png
  4. Підтвердіть запит на перегляд вашої програми.23.png
  5. Виберіть з переліку ту програму, яка буде доступна для перегляду співробітнику банку. Натисніть "Совместный доступ".21.png
  6. Якщо в ході сеансу необхідно змінити програму, яку бачить співробітник, виберіть у вікні "Совместный доступ к приложению" нову програму.22.png
  7. Після отриманної консультації, сеанс віддаленного підключення буде завершено.

Корисні статті

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.