Завдання
Виконати перший вхід та генерацію ключа кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на eToken Автор 338.
Умова
- Послуга з випуску КЕП надається тільки клієнтам корпоративного бізнесу.
- для роботи eToken на Windows 8.1 і вище має бути встановлена та запущена програма "ІІТ Користувач ЦСК-1. Управління агентом підпису".
- для роботи eToken на MacOS завантажте "Агент підпису" для MacOS — файл EUSignWebInstall.pkg, який розташований у розділі "Корисні посилання" п. 4
- Система підтримує апаратні сховища (USB-токен) типу SecureToken-338S та SecureToken-338M (компанії "Автор").
Рішення
- Для початку роботи в Sense Business Online необхідні авторизаційні дані: логін і пароль. Логін та тимчасовий пароль на вхід буде відправлений банком на електрону пошту користувача, вказаний в "Заяві на підключення до систем" у заархівованому файлі з розширенням *.ZIP. Даний файл в цілях безпеки захищений паролем. Для успішного розпакування архіву дізнайтесь пароль у свого дистанційного сервісного менеджера або зателефонуйте на лінію підтримки 0 800 50 70 44.
- Для генерації КЕП із збереженням в апаратному сховищі приєднайте USB-токен до персонального комп’ютера та встановіть "Агент підпису".
- Перейдіть за посиланням online.sensebank.com.ua або перейдіть на сайт банку та натисніть "Увійти" і оберіть піктограму клієнт-банка Sense Business Online.
- Введіть ваш логін і пароль на вхід в систему та натисніть "Продовжити".
-
Система запропонує змінити пароль для входу. Введіть ваш тимчасовий пароль у поле "Поточний пароль". Придумайте новий пароль, введіть його в полі "Новий пароль" та продублюйте в полі "Новий пароль (підтверд.)", натисніть "Далі".
Важливо! Пароль повинен мати мінімум 8 та максимум 20 символів, а також містити цифри та латинські символи верхнього та нижнього регістру.
Зверніть увагу: в системі здійснюється перевірка пароля на допустимі символи. Допустимими є тільки латинські букви різних регістрів, цифри і символи:! "# $% & '() * +, -. /:; <=>? @ [] ^ _` {|} ~ Всі інші символи, пробіл та кирилиця ігноруються.
- З’явиться повторно вікно для входу в систему. Введіть ваш логін і новий пароль на вхід та натисніть "Продовжити".
- Для формування сертифіката ключа заповніть анкету. Перевірте правильність даних та дозаповніть поля, які доступні до редагування.
Обов'язково разом із сертифікатом для КЕП надайте у відділення заповнену реєстраційну картку. Дані з картки повинні співпадати з даними анкети сертифіката. Поля відмічені "*" обов’язкові до заповнення.
Вкажіть:
тип сертифіката Якщо в Заяві було обрано КЕП — система за замовчуванням встановить даний тип ключа.
тип користувача Для ЮО:
- виберіть ЮО.Для ФОП:
- виберіть ФОП.Повне найменування власника сертифіката Прописується автоматично Прізвище Прописується автоматично Ім’я та по батькові Прописується автоматично
Місто Вкажіть місто Область Вкажіть область Адреса Прописується автоматично. Якщо адреса неправильна, то перед генерацією ключа зверніться до менеджера для виправлення. Найменування організації Вкажіть назву організації Підрозділ організації Необов'язково Посада Вкажіть посаду, на кого оформлюється сертифікат, відповідно до установчих документів або наказу/контракту.
ЕДРПОУ Для ЮО:
- вкажіть код ЄДРПОУ підприємства.
Якщо код ЄДРПОУ не присвоєний, то вкажіть податковий номер платника податків, що обліковується контролюючими органами.
Для ФОП:
- вкажіть РНОКПП (ІПН) ФОП.Якщо немає РНОКПП через релігійні переконання, то замість РНОКПП вкажіть серію та номер паспорта на латиниці, використовуючи транслітерацію (без пробілу). Наприклад, якщо в українському паспорті вказано СН — вкажіть SN, якщо СР — SR та ін.
ІПН Для ЮО:
- вкажіть РНОКПП фізичної особи (на кого оформлюється сертифікат).
Для ФОП:
- вкажіть РНОКПП ФОП.
Телефон Обов'язково вкажіть телефон.
E-mail Обов'язково вкажіть електрону пошту.
Ключова фраза блокування сертифіката Слово-пароль для голосової автентифікації та за потреби для блокування сертифіката.
Додаткові дані про підписувача Необов'язково. -
Web-бібліотека підпису. Дочекайтеся завантаження наступного повідомлення та надайте доступ натиснувши "Так". Розпізнавання токена може зайняти декілька хвилин. У деяких браузерах повідомлення виводиться окремим вікном, яке ховається за основним вікном браузера (зверніть всі вікна та його побачите).
Якщо з'явиться повідомлення "Виникла помилка при взаємодії з криптографічною бібліотекою", то перевірте чи запущено на ПК "Агент підпису".Для роботи з eToken необхідно, щоб "ІІТ Користувач ЦСК-1. Управління агентом підпісу" була встановлена та запущена. Для запуску натисніть відповідну іконку на робочому столі, а, якщо програма була зупинена, натисніть кнопку "Запустити" в інтерфейсі програми.
-
Придумайте пароль до секретного ключа, вкажіть його у полі "Пароль до секретного ключа" та продублюйте. Оберіть тип пристрою: "e.ключ чи смарт-карта Автор 338" (без слова носій). Натисніть "Готово".
Пароль до ключа КЕП має складатися виключно з восьми символів, містити цифри та літери латинського алфавіту в нижньому і верхньому регістрі (заголовні, рядкові).
Зверніть увагу: в системі здійснюється перевірка пароля на допустимі символи. Допустимими є тільки латинські букви різних регістрів, цифри і символи:! "# $% & '() * +, -. /:; <=>? @ [] ^ _` {|} ~ Всі інші символи, пробіл та кирилиця ігноруються. -
Далі з'явиться повідомлення про те, що ваш запит направлений на обробку. Натисніть "Ок", роздрукуйте запит та надайте його в банк.
- Заповніть роздрукований сертифікат та передайте до банку протягом 10 календарних днів. Без надання в банк роздрукованого та оформленого сертифіката запит не буде активований банком, робота в системі буде неможлива.
- Повідомте менеджеру свій актуальний мобільний номер телефону, якщо бажаєте отримати смс про активацію сертифіката. Після обробки сертифіката, виконайте вхід у Sense Business Online.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.