Завдання
Сплатити чайові за QR-кодом. Залишити відгук про заклад через QR-код.
Умова
Підключення чайових за QR-кодом можливе лише після оформлення торгового еквайрингу від банку та встановлення POS-терміналів.
Рішення
Окрім підключення сервісу "Чайові" через POS-термінал банк пропонує альтернативний канал приймання чайових — через QR-код.
Послугу надає компанія-партнер — IPау.
Послуга "Чайові" по QR-коду підключається лише у комплексі із торговим еквайрингом.
Дозволено | Заборонено |
Торговий еквайринг + Сервіс "Чайові" через POS термінал + чайові через QR-код | "Чайові" через QR-код без торгового еквайрингу |
Торговий еквайринг (без сервісу "Чайові") + чайові через QR-код |
Сутність сервісу приймання чайових через QR-код — для сплати чайових відвідувач за допомогою свого смартфона сканує наданий офіціантом QR-код. На телефоні відобразиться застосунок IPay, через який відвідувач може залишити подяку офіціанту (чайові) та/або залишити відгук у цілому про заклад.
Умови та цінові параметри:
Підключення | Безкоштовно |
Абонентська плата на місяць |
150 грн (незалежно від наявності операцій та кількості терміналів), сплачується клієнтом самостійно на рахунок компанії IPay |
Комісія з офіціанта | 3% min 3 грн (утримується автоматично) |
Зарахування винагороди на картку офіціанта | Картка будь-якого банку |
Режим зарахування на картку офіціанта | 3 рази на день (09:00, 15:00, 21:00) |
Порівняння сервісу "Чайові" через POS-термінал та через QR-код:
Чайові через POS-термінал | Чайові через QR-код | |
Щомісячна комісія з клієнта (абонентська плата) | 0 грн. | 150 грн |
Комісія з офіціанта | 5% min 3 грн | 3% min 3 грн |
Режим зарахування на картку офіціанта | Наступного робочого дня | 3 рази на день (09:00, 15:00, 21:00) |
Спосіб оплати | Карткою/смартфоном/годинником | Смартфоном |
Можливість автоматичного відрахування частини винагороди кухарям | + | — |
Можливість залишити відгук про заклад | — |
+ |
Для підключення послуги:
- За відсутності торгового еквайрингу, оформіть підключення через клієнт-банк: Замовити підключення торгового еквайрингу у Sense Business Online. Дочекайтесь встановлення POS-термінала інженером сервісної організації.
- Оформіть підключення сервісу "Чайові" через клієнт банк в Sense Business Online, або зверніться за загальним телефонним номером банку або до обслуговуючого відділення.
Для управління і консультації щодо послуги "Чайові" (генерація QR-кодів на кожного офіціанта, вигрузка результатів опитування відвідувачів щодо якості обслуговування, реквізити для сплати щомісячної оплати за сервіс тощо) звертайтесь на лінію підтримки сервісної компанії банку IPay за номером лінії підтримки 0800 60 11 60 або +38 044 502 11 60 або напишіть на електронну пошту help@ipay.ua.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.