Завдання
Створити зарплатну відомість в Sense Business Online. Набрати зарплатну відомість в Sense Business Online.
Умова
- Модуль "Зарплата" відображається після погодження прав для роботи в ньому. Для підключення модуля зверніться до контакт-центру Sense Bank.
- Робота з зарплатною відомістю можлива при роботі з УЕП, УЕП+смс. Якщо підписуєте документи за допомогою смс — функціонал недоступний.
- Дату валютування у зарплатній відомості проставляти не потрібно.
- Приклади файлу імпорту (IBAN) можна завантажити із статті — "Корисні посилання для роботи у клієнт-банку".
Рішення
Перегляньте відеоінструкцію або дотримуйтесь текстових підказок нижче:
- Перейдіть в розділ "Зарплата", далі — "Зарплатні відомості" та натисніть "Створити документ".
-
Заповніть усі поля заявки.
Блок "Параметри відомості":
– "Дата" — дата документа, заповнюється автоматично (за замовчуванням — дата операційного дня банку), її можна редагувати;
– "№ відомості" — встановлюється автоматично, можна редагувати.
Блок "Компанія":
- "Вид нарахування" — з випадаючого списку оберіть вид нарахування;
- "Компанія" — виберіть зі списку найменування підприємства, для співробітників якого формується зарплатна відомість;
- "Зарплатний проект" — оберіть з випадаючого списку ЗКП;
- "Дата договору ЗКП" — прописується автоматично;
- "Номер договору ЗКП" — вказується автоматично;
- "Рахунок платника" — оберіть рахунок для списання коштів;
- чекбокс "Рахунок іншого банку" — увімкніть, якщо сума зарплатної відомості списується з рахунку іншого банку. Якщо опція відмічена, тоді поле "Рахунок платника" недоступне для заповнення.
- "Транзитний рахунок" — індивідуальний транзитний рахунок підприємства, на який перераховуються кошти з рахунку платника для подальшого перерахування на рахунки співробітників (встановлюється автоматично); -
Для заповнення поля "Коментар":
натисніть "Вибрати період оплати" Оберіть період оплати.
Якщо потрібен період виплати: місяць, перша половина місяця, друга половина місяця, то вкажіть місяць та рік. Якщо потрібен період виплати, оберіть декілька місяців та вкажіть період, з якого місяця та року до якого місяця та року. Після того, як вкажете необхідні параметри, поле "Коментар" заповниться автоматично. При необхідності ви можете його редагувати.
- Далі натисніть "Додати нарахування".
- Вкажіть ПІБ співробітника (ІПН, номер рахунку підтягнеться автоматично). Вкажіть суму зарахування та натисніть "Зберегти".
- Додайте документи з оплати податків. Для цього натисніть відповідну кнопку та оберіть:
- "Платіжне доручення" — якщо платіж вами підписаний, але ще банком не проведений;
- "Проведений документ" — якщо платіж уже проведений банком;
- "Сканкопія документа" — якщо оплату податків проводили через інший банк. - Натисніть "Підписати". Для збереження відомості натисніть "Зберегти без підпису".
Корисні статті
Який транзитний рахунок вказувати при створенні зарплатної відомості?
Які податки сплачувати при виплаті заробітної плати?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.