Завдання
Замовити підключення торгового еквайрингу у Sense Business Online. Подати заявку на підключення торгового еквайрингу для ФОП/ЮО у Sense Business Online.
Умова
- Для підключення — своєчасно виконана ідентифікація на вимогу НБУ.
- Для GPRS в POS терміналах використовуються сім картки лише Vodafone та Київстар.
- Обов'язково ознайомтесь зі статтею — "Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?". Зверніть увагу, що комісія за користуванням терміналом списується навіть, якщо були відсутні операції по терміналу.
Рішення
- Створіть заявку на послугу — "Замовити послугу через Sense Business Online".
- Оберіть у полі "Продукт/послуга" "Торговий еквайринг", а у полі "Деталі" — "Підключення торгового еквайрингу".
- Заповніть поля заявки:
- вкажіть дату заявки;
- юридичну назву оберіть зі списку;
- код організації оберіть зі списку;
- якщо входите в групу пов'язаних осіб, то вкажіть назву, якщо не входите, то поле залиште пустим;
- оберіть номер рахунку для зарахування відшкодування;
- оберіть номер рахунку для сплати комісії.
- Прокрутіть нижче та заповніть інші поля заявки:
- вкажіть основний вид діяльності;
- вкажіть середній чек у гривні;
- вкажіть назву місця торгівлі (не більше 30 символів);
- вкажіть назву місця торгівлі латиницею;
- вкажіть адресу місця торгівлі (обов’язково вкажіть місто, вулицю та номер будинку);
- вкажіть адресу місця торгівлі латиницею;
- вкажіть час роботи торгової точки;
- вкажіть назву торгового центра (не обов'язкове поле);
- вкажіть потрібний час автозвірки підсумків;
- оберіть тип терміналів (на кожен тип терміналу подається окрема заявка. Для підключення валідатора він повинен вже бути в наявності та певного типу);
- вкажіть кількість терміналів;
- відмітьте тип зв'язку терміналів;
При підключенні стаціонарного терміналу, оберіть тип зв'язку Ethernet, а при використанні переносного терміналу, оберіть — GPRS.
- Далі, при необхідності, заповніть інші поля заявки:
- відмітьте чи потрібен зовнішній PIN-Pad;
- якщо потрібно підключення до РРО каси, то відмітьте та пропишіть інформацію, яка відноситься до каси;
- вкажіть чи потрібен термінал в тестовому режимі;
- якщо бажаєте використовувати мультимерчант, то оберіть цю функцію та вкажіть ID номер основного терміналу;
В одній заяві одночасно можна вказати до семи ІD терміналів, але в цих терміналів мають бути однакові параметри та адреса.
- Прокрутіть нижче та заповніть інші поля заявки:
- вкажіть електронну пошту для надання звітів по операціях;
- оберіть період звітності;
- заповніть дані відповідальної особи по фінансовим питанням (ПІБ, телефон, електронна пошта);
- заповніть дані відповідальної особи на місці торгівлі (ПІБ, телефон, електронна пошта);
- Прокрутіть нижче та заповніть інші поля заявки.
- Заповніть реквізити своєї організації/ФОП:
- вкажіть назву організації/ФОП;
- вкажіть код організації/ФОП;
- вкажіть юридичну адресу місцезнаходження організації/ФОП;
- вкажіть контактний телефон;
- вкажіть електронну адресу.
- Підпишіть заявку.
Заявка прийнята. Термін обробки заявки — один робочий день, якщо заява подана до 16:00 та два робочих дні, якщо заява подана після 16:00.
Терміни встановлення терміналу — протягом 3–4 робочих днів після подачі заявки до банку.
Корисні статті
Використати послугу "чайові" по торговому еквайрингу
Підключити до одного POS-терміналу іншого торговця
Підключити додатковий POS-термінал на торгову точку
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Коли і за що списуються комісії за торговим еквайрингом?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.