Завдання
Завантажити документи та відправити в банк через модуль Документообіг у Sense Business Online.
Умова
- Об'єм вкладених файлів/файлу не може перевищувати 50 Мб.
Рішення
- Перейдіть у меню "Документообіг" та натисніть "Завантажити документи".
- Заповніть/перевірте, що заповнені обов'язкові поля.
де
Компанія оберіть клієнта із запропонованого списку Категорія оберіть категорію документа сховища: "Активи" чи "Пасиви" Продукт виберіть зі списку продукт, до якого належить документ. При виборі категорії "Активи" поле "Продукт" є обов'язковим для заповнення Підпродукт виберіть зі списку, наприклад "Торговий еквайринг" або інший. Підпродукт є обов'язковим для заповнення Тип документа виберіть зі списку Атрибути документу Заповнюємо всі запропоновані системою атрибути до обраного типу документу
Додати файл виберіть файл для завантаження — натисніть кнопку "Додати файл", вкажіть шлях до файлу.
щоб завантажити ще один файл, повторно натисніть кнопку "Додати файл", вкажіть шлях до файлу.
- Виконайте підпис документа.
- Документи завантажені і відправлені в банк. Перевірте факт відправки і відстежуйте статус обробки банком документів.
Корисні статті
Переглянути завантажені документи через модуль Документообіг
Що означають статуси документів/вкладень після завантаження?
Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через Sense Business Online
Завантажити документи для відкриття додаткового рахунку через Sense Business Online
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.