Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення

Завдання

Термінал Ingenico та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі Ingenico. Перелік помилок термінала Ingenico. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом Ingenico. Помилка на терміналі Ingenico.

Рішення

Перелік помилок та їх рішення:

"Ошибка 109" У зв'язку з відсутністю оборотів понад 90 днів, профіль автоматично заблоковано. Для активації зверніться до контакт-центру у робочий день з 9:00 до 18:00. Процедура триває 30 хвилин.

◾ немає зв'язку;
◾ не проводить операції;
◾ довго з'єднує;
◾  не виконує закриття дня;
◾ не виконана "Звірка підсумків";
◾ немає мережі з хостом;
◾ відсутня сім-карта;
◾ помилка "1"

Перезавантажте термінал по живленню. Проведіть оплату на 1 грн, виконайте звірку або проведіть "Звірку підсумків". Якщо не проходить — зверніться до контакт-центру.
Немає сім-карти Перевірте коректність розташування сім-карти в слоті. Якщо карта розміщена правильно, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
Не друкує чеки

Перевірте:
- наявність паперу в принтері термінала;
- коректність встановлення паперу в принтері — термостороною вгору;
- замініть папір.
Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Не виходять чеки

Якщо термінал переносний, то він міг розрядитись. Підключіть його до зарядки та через 10–15 хвилин зробіть копію чека.
Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Принтер друкує на папері з кольоровою смугою

Закінчується папір, необхідно замінити його.

Термінал не реагує на карту.  Поломка рідера термінала чіпового або магнітного

Якщо помилка по одній картці одного клієнта — рекомендуйте клієнту звернутись до банк-емітента (кому належить картка).
Якщо це актуально для карток одного банку, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Термінал не працює (не горить екран)

Перевірте:
- чи підключений термінал у робочу розетку;
- чи не висмикнутий кабель живлення з блоку живлення;
- чи є з'єднання роз'єму живлення на самому терміналі.

Якщо всі кабелі підключені коректно, але термінал все ж не працює, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Помилилися під час введення суми

Якщо квитанція вже надрукована, то скасуйте операцію і зробіть її з потрібною сумою. Буде два чека — зі скасуванням та з оплатою.
Якщо ще не провели оплату, то на екрані можна коригувати суму — для цього жовтою кнопкою зітріть некоректну суму та введіть потрібну.

Надали послугу покупцю, але термінал не працює і у клієнта немає готівки

Якщо на точці кілька терміналів — проведіть операцію на іншому терміналі.

Якщо є поруч банкомат — рекомендуйте клієнту зняти там кошти. 

 

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки, для вирішення наступних питань:

◾ потрібна заміна сім-карти;
◾ на екрані термінала AMOUNT 0,00EUR;
◾ помилка "Не підключено мережевий кабель";
◾ помилка "Неправильна відповідь від центру авторизації";
◾ помилка "Не заданий головний ключ";
◾ помилка "Массовое отсутствие связи при подключении ethernet";
◾ помилка "alert irruption";
◾ на чеку код відмови 96;
◾ відсутня ліцензія;
◾ термінал заблоковано;
◾ квитанція не роздрукувалася як слід, квитанція пошкоджена під час друку або не до кінця надрукувався чек.

Корисні статті

Робота з терміналом Ingenico

Робота з терміналом Verifone

Робота з терміналом РАХ

Verifone. Перелік помилок та їх вирішення

РАХ. Перелік помилок та їх вирішення

Чи була ця стаття корисною?
21 з 79 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.