Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення
Завдання
Термінал Ingenico та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі Ingenico. Перелік помилок термінала Ingenico. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом Ingenico. Помилка на терміналі Ingenico.
Рішення
Перелік помилок та їх рішення:
"Ошибка 109" | У зв'язку з відсутністю оборотів понад 90 днів, профіль автоматично заблоковано. Для активації зверніться до контакт-центру у робочий день з 9:00 до 18:00. Процедура триває 30 хвилин. |
◾ немає зв'язку; |
Перезавантажте термінал по живленню. Проведіть оплату на 1 грн, виконайте звірку або проведіть "Звірку підсумків". Якщо не проходить — зверніться до контакт-центру. |
Немає сім-карти | Перевірте коректність розташування сім-карти в слоті. Якщо карта розміщена правильно, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки. |
Не друкує чеки |
Перевірте: |
Не виходять чеки |
Якщо термінал переносний, то він міг розрядитись. Підключіть його до зарядки та через 10–15 хвилин зробіть копію чека. |
Принтер друкує на папері з кольоровою смугою |
Закінчується папір, необхідно замінити його. |
Термінал не реагує на карту. Поломка рідера термінала чіпового або магнітного |
Якщо помилка по одній картці одного клієнта — рекомендуйте клієнту звернутись до банк-емітента (кому належить картка). |
Термінал не працює (не горить екран) |
Перевірте: Якщо всі кабелі підключені коректно, але термінал все ж не працює, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки. |
Помилилися під час введення суми |
Якщо квитанція вже надрукована, то скасуйте операцію і зробіть її з потрібною сумою. Буде два чека — зі скасуванням та з оплатою. |
Надали послугу покупцю, але термінал не працює і у клієнта немає готівки |
Якщо на точці кілька терміналів — проведіть операцію на іншому терміналі. Якщо є поруч банкомат — рекомендуйте клієнту зняти там кошти. |
Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки, для вирішення наступних питань:
◾ потрібна заміна сім-карти;
◾ на екрані термінала AMOUNT 0,00EUR;
◾ помилка "Не підключено мережевий кабель";
◾ помилка "Неправильна відповідь від центру авторизації";
◾ помилка "Не заданий головний ключ";
◾ помилка "Массовое отсутствие связи при подключении ethernet";
◾ помилка "alert irruption";
◾ на чеку код відмови 96;
◾ відсутня ліцензія;
◾ термінал заблоковано;
◾ квитанція не роздрукувалася як слід, квитанція пошкоджена під час друку або не до кінця надрукувався чек.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.