Завдання
Термінал Ingenico та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі Ingenico. Перелік помилок термінала Ingenico. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом Ingenico. Помилка на терміналі Ingenico.
Рішення
Ознайомтесь з відповідним рішенням у разі виникнення помилок або проблем в роботі терміналу:
-
Помилка на екрані "Ошибка 109".
У зв'язку з відсутністю оборотів понад 90 днів профіль автоматично блокується. Для активації зверніться до контакт-центру у робочий день з 9:00 до 18:00. Процедура триває 30 хвилин. -
Немає зв'язку, не проводяться операції, довге з'єднання, не виконується закриття дня, не виконана "Звірка підсумків", немає мережі з хостом, відсутня сім-карта, помилка "1".
Перезавантажте термінал по живленню. Проведіть оплату на 1 грн, виконайте звірку або проведіть "Звірку підсумків". Якщо не виходить — зверніться до контакт-центру. -
Немає сім-карти.
Перевірте коректність розташування сім-карти в слоті. Якщо карта розміщена правильно, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
-
Не друкуються чеки.
Перевірте:
- наявність паперу в принтері терміналу;
- коректність встановлення паперу в принтері — термостороною вгору;
- замініть папір.
Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
-
Не виходять чеки.
Якщо термінал переносний, то він міг розрядитись. Підключіть його до зарядки та через 10–15 хвилин зробіть копію чека. Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
-
Принтер друкує на папері з кольоровою смугою.
У терміналі закінчується папір — замініть його.
-
Термінал не реагує на картку. Поломка рідера термінала чіпового або магнітного.
Якщо помилка виникла по одній картці одного покупця — рекомендуйте йому звернутись до банка-емітента (кому належить картка). Якщо це актуально для карток одного банку, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки. -
Термінал не працює (не світиться екран).
Перевірте:
- чи підключений термінал у робочу розетку;
- чи не висмикнутий кабель живлення з блоку живлення;
- чи є з'єднання роз'єму живлення на самому терміналі.
Якщо всі кабелі підключені коректно, але термінал все ж не працює, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки. -
Помилилися під час введення суми.
Якщо квитанція вже надрукована, то скасуйте операцію і зробіть її з потрібною сумою. Буде два чеки — зі скасуванням та з оплатою.
Якщо ще не провели оплату, то на екрані можна коригувати суму — для цього жовтою кнопкою зітріть некоректну суму та введіть правильну. -
Надали послугу покупцю, але термінал не працює і у клієнта немає готівки.
Якщо на точці кілька терміналів — проведіть операцію на іншому терміналі. Якщо є поруч банкомат — рекомендуйте клієнту зняти там кошти. -
Для вирішення питань нижче, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
Перелік:- потрібна заміна сім-карти;
- на екрані термінала AMOUNT 0,00EUR;
- помилка "Не підключено мережевий кабель";
- помилка "Неправильна відповідь від центру авторизації";
- помилка "Не заданий головний ключ";
- помилка "Массовое отсутствие связи при подключении ethernet";
- помилка "alert irruption";
- на чеку код відмови 96;
- відсутня ліцензія;
- термінал заблоковано;
- квитанція не роздрукувалася як слід, квитанція пошкоджена під час друку або не до кінця надрукувався чек.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.