Провести операцію повернення через термінал

Завдання

Провести операцію "Повернення" у POS-терміналі. Повернути кошти через термінал.

Умова

  • При скасуванні операції день в день до формування "Звірки підсумків" — кошти повертаються покупцю миттєво.​
  • При скасовані операції після формування "Звірки підсумків" — кошти повертаються покупцю від 3 до 14 днів​.
  • При скасуванні чи поверненні оплати утримана банком стандартна комісія 2% від операції клієнту-продавцю не повертається.

Рішення

Для здійснення операції "Повернення":

  1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже перелік доступних операцій. Оберіть "ПОВЕРНЕННЯ" та підтвердіть вибір.
  2. Введіть суму. Сума вводиться з автоматичним зсувом цифр вліво в цілих значеннях валюти і копійках без коми. Клавіша "Backspace" видаляє цифру молодшого розряду з автоматичним зсувом цифр вправо.
  3. Відмовитися від виконання операції можна, натиснувши клавішу "Х". Термінал повернеться до основного меню.
  4. Проведіть карткою. Для проведення магнітної картки через приймач магнітних карт, необхідно розташувати її так, щоб магнітна смуга перебувала внизу зліва і плавно провести через приймач зверху вниз. Якщо картка не прочиталася, проведіть карту через приймач повторно. Для проведення чипової карти в чиповий рідер термінала необхідно розташувати її таким чином, щоб чип знаходився зверху і акуратно ввести карту до упору в приймач Smart-карт. Для обслуговування безконтактних карт, якщо заявлена підтримка пристроєм, клієнт / касир прикладає картку до зчитувача безконтактних карт (вбудований або на зовнішньому пін-паді, залежить від модифікації пристрою).
  5. Введіть RRN (RRN знаходиться на оригінальному чеку по операції "Продаж"). Підтвердіть.
  6. Термінал встановлює з'єднання з Процесинговим Центром Банку. Проведіть авторизацію.
  7. Якщо повернення можливе, з’явиться повідомлення на екрані "ОПЕРАЦІЯ УСПІШНА" та роздрукується чек оригінальної операції з позначкою "ПОВЕРНЕНО".
  8. Якщо операція відхилена, друкується один чек з кодом відповіді [код відмови] і опис причини відмови.
  9. У разі успішного завершення операції код відповіді буде "0" з описом "АВТОРИЗОВАНО". Важливо звертати увагу на код відповіді і опис.

Корисні статті

Робота з терміналом Ingenico

Робота з терміналом Verifone

Робота з терміналом РАХ 

Чи була ця стаття корисною?
7 з 12 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.