Завдання
Робота з терміналом Ingenico. Виконати налаштування POS-термінала. Провести операцію через термінал. Провести операцію з продажу через термінал. Перезавантажити термінал. Скасувати операцію через термінал. Перевірити працездатність картки через термінал. Провести синхронізацію з банком. Переглянути ключі шифрування. Завантажити ліцензію на терміналі без каси. Оновити програмне забезпечення. Роздрукувати "Звіти". Роздрукувати "Звірка підсумків". Роздрукувати "Копія Звірки підсумків". Роздрукувати журнал транзакцій. Зробити копію чеку на терміналі. Провести операцію продажу. Перезавантажити торговий термінал. Провести операцію повернення через термінал. Усунути помилки, які виникають на торговому терміналі. Провести заміну паперу у терміналі. Скасувати операцію через термінал.
Рішення
◾ проведіть картку магнітною смугою, вставте чип або прикладіть картку безконтактно — в залежності від того, що саме перевіряємо;
◾ термінал виконає зчитування інформації з картки та виведе на екран відповідне повідомлення. Якщо картка зчитана коректо, термінал покаже номер картки та строк дії. У разі наявності помилок, термінал видасть відповідне повідомлення про помилку. Якщо інші картки терміналом зчитуються, а якась — ні, то є ймовірність, що така картка зіпсована.
◾ термінал виконає "Звірку підсумків", подальше втручання не потрібне, термінал виконає всі необхідні дії самостійно.
◾ оберіть "Завантажити ліц." та підтвердіть вибір.
◾ оберіть "ОНОВЛЕННЯ ПЗ" та підтвердіть вибір.
◾ термінал роздрукує звіт;
◾ звіт можна роздрукувати в межах "дня термінала", тобто поки дані ще не відвантажені в процесинговий центр. Якщо вже виконана операція "Звіти", термінал роздрукує "нульовий" звіт.
◾ термінал виконає закриття дня, відправить всі дані за операціями за поточний день до процесингового центру. Операція використовується для обміну і звірки підсумків між терміналом та процесинговим центром по виконаних за день операцій;
◾ якщо підсумки термінала не збігаються з підсумками процесингового центру, то звіт буде містити підсумки термінала, повідомлення "Підсумки НЕ СПІВПАДАЮТЬ" і підсумки процесингового центру;
◾ звіт завершується друком підсумків по касі. Якщо підсумки не збігаються необхідно зв'язатися із спеціалістами Технічного моніторингу транзакцій;
◾ закриття дня обнуляє підсумки пакета, зміни, дня та очищає журнал операцій, тому виконати скасування після закриття дня неможливо. Якщо виконати закриття не вдалося, термінал запам'ятовує необхідність завершення закриття і зробить спробу завершити закриття перед виконанням наступної операції. Виконати іншу операцію до завершення закриття неможливо;
◾ термінал роздрукує звіт;
◾ термінал автоматично виконує "Звірку підсумків" в кінці робочого дня — за замовчуванням 23:59. Час визначається адміністратором та може бути змінений на інший за зверненням до банку. Якщо після останньої "Звірки підсумків" операцій не було, термінал роздрукує "нульовий" звіт.
◾ термінал роздрукує копію останнього відправленого в процесинговий центр звіту;
◾ якщо остання "Копія Звірки підсумків" була "нульовою", то "Копія Звірки підсумків" також буде "нульовою".
◾ Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Оберіть "ДРУК ЖУРНАЛУ" та підтвердіть вибір;
◾ термінал роздрукує звіт;
◾ звіт можна роздрукувати в межах "дня термінала", тобто поки дані ще не відвантажені до процесингового центру. Якщо вже виконана операція "Звірка підсумків", термінал роздрукує "нульовий" звіт;
◾ якщо операцій не було, то термінал роздрукує "нульовий звіт";
◾ якщо операцій протягом дня було багато, термінал роздрукує досить довгий чек — не виконуйте дану операцію без нагальної потреби. Нагальною потребою може бути, наприклад, ситуація, коли втрачено оригінальний чек і потрібно зробити його копію. Якщо касир не знає номер чека, копія якого потрібна, то таку інформацію можна знайти у "Журналі транзакцій".
◾ введіть потрібний номер чека та підтвердіть;
◾ термінал виконає друк запитуваного чека;
◾ копію чека можна зробити лише в межах "термінального дня" і до того, поки термінал не "обнулився", тобто до виконання "Звірки підсумків".
◾ введіть суму. Сума вводиться з автоматичним зсувом цифр вліво та в цілих значеннях валюти і копійках без коми. Клавіша Backspace видаляє цифру молодшого розряду із автоматичним зсувом цифр вправо;
◾ можна відмовитися від виконання операції натиснувши клавішу "Х", термінал повернеться в основне меню або підтвердіть операцію;
◾ проведіть карткою: - для проведення магнітної картки через приймач магнітних карток, необхідно розташувати її так, щоб магнітна смуга перебувала внизу зліва, і плавно провести через приймач зверху вниз. Якщо картка не прочиталася, проведіть картку через приймач повторно; - для проведення чипової картки в чиповий рідер термінала необхідно розташувати її таким чином, щоб чип знаходився зверху і акуратно ввести картку до упору в приймач Smart-карток; - для обслуговування безконтактних карток, якщо термінал підтримує цю функцію, клієнт/касир прикладає картку до зчитувача безконтактних карток (вбудований або на зовнішньому ПІН-ПАДі);
◾ перевірте номер і строк дії картки клієнта з інформацією, що показана на екрані POS-термінала. Якщо відображаються на екрані дані, ідентичні даним на картці — підтверджуєте операцію;
◾ клієнт вводить ПІН за умови, що термінал запропонував його ввести, і підтверджує на терміналі свої дії. За наявності зовнішнього ПІН-ПАДу, підтверджує на ПІН-ПАДі;
◾ очікуйте з'єднання термінала з процесинговим центром банку і проведіть авторизацію. Повідомлення на екрані "ОПЕРАЦІЯ УСПІШНА" означає успішне завершення операції;
◾ термінал роздрукує два чеки. На чеках ставиться підпис касира (відповідно до внутрішніх правил торговця, умова не є обов’язковою) і клієнта (підпис клієнта не обов’язковий, якщо операція проходила із введенням ПІН), один чек віддається клієнту, інший залишається у касира і зберігається відповідно до внутрішніх нормативних документів;
◾ якщо операція відхилена, друкується один чек з кодом відповіді і описом причини відмови;
◾ у разі успішного завершення операції код відповіді буде "0" з описом "АВТОРИЗОВАНО";
◾ звертайте увагу на код відповіді і опис. Впевніться в автентичності підпису клієнта, порівнявши її зі зразком підпису на пластиковій картці. Касир повинен перевірити збіг початкових і кінцевих цифр номера картки з інформацією, надрукованою на чеку. За необхідності, касир може вимагати від клієнта документ, що засвідчує особу. Якщо у касира є сумніви в автентичності картки або особистості власника картки, то касир може відмовити клієнту в проведенні операції. Якщо операція вже була проведена (були отримані чеки), слід виконати скасування операції. Якщо отримана відповідь від процесингового центру про те, що картка вкрадена, загублена або її необхідно відібрати, касир повинен відібрати картку у клієнта.
◾ Для проведення операції оберіть "Меню (Enter)", далі — "Відміна";
◾ на запит термінала введіть номер квитанції (чеку) та підтвердіть натисканням Enter;
◾ на екран термінала буде виведено інформацію по операції, що відповідає введеному номеру чека. Якщо все правильно, натисніть Enter. На запит "ви впевнені" натисніть Enter, для скасування натисніть червону клавішу;
◾ термінал проводить перевірку операції та друкує відповідний чек.
Корисні статті
Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
Підключити і використати послугу "чайові" по торговому еквайрингу
FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.