Завдання
Робота із терміналом Verifone. Виконати налаштування термінала. Провести операцію розрахунку. Друк копії квитанції. Провести операцію повернення. Скасувати операцію через термінал. Закрити день у терміналі. Перезавантажити торговельний термінал. Змінити час звіту у терміналі. Перевірити кількість чеків у терміналі.
Рішення
◾ Термінал повинен знаходитися у режимі стартового екрана. Натисніть зелений Enter та на клавіатурі РOS-термиінала введіть суму. Оскільки операція "Розрахунок" є транзакцією за замовчуванням, то можна зчитати магнітну або чипову частину картки;
◾ суму вводьте з копійками. Наприклад, щоб ввести 2.00 грн, необхідно набрати 2 0 0. Для редагування натисніть Clear (жовта кнопка зі стрілкою). Щоб вийти на стартовий екран меню, натисніть Сancel (червона кнопка).
◾ тип картки:
Для картки з магнітною смугою | Для картки з чипом | Для безконтактних карток (Visa PayWave/Masterсard PayPass) |
Провести картку через зчитувач для карток з магнітною смугою. Картку необхідно орієнтувати відповідно до вказівок на корпусі термінала. (Магнітна смуга повинна розташовуватися знизу, з лівого боку). У разі виникнення повідомлення "ПОМИЛКА КАРТИ": - необхідно повторити операцію зчитування картки; - картка клієнта пошкоджена (розмагнітилась), переконатися в справності термінала, можливо шляхом зчитування інших карток; - необхідно звернутися до адміністратора для проведення профілактичних робіт. |
Необхідно вставити картку з мікропроцесором (чип) в зчитувач карток, тримаючи чипом вгору від себе.
|
Після того, як над екраном термінала почне світитись крайній лівий світловий індикатор, прикладіть безконтактну картку до екрана термінала. |
◾ свідченням того, що дані з картки були успішно зчитані буде короткий звуковий сигнал. Якщо термінал не зміг зчитати дані з картки, на екрані буде виведено відповідне попередження;
◾ після з'єднання з хостом банку, термінал роздрукує два чеки, підтверджуючи вдалу авторизацію;
◾ якщо термінал видав повідомлення "введіть PIN", то операція "Розрахунок" по цій картці проводиться тільки з введенням ПІН до картки (клієнт його вводить з ПІН клавіатури;
◾ якщо був введений неправильний пин, його можна видалити або відредагувати.
◾ Термінал повинен знаходитись в режимі стартового екрана. Виберіть "Копія", "Квитанції";
◾ введіть пароль (дізнайтесь його у старшого касира або в документах) натисніть "Enter" (зелена кнопка);
◾ для друку останньої квитанції виберіть "Останньої" та зачекайте роздрукування;
◾ для друку "По номеру" виберіть цей пункт та введіть номер квитанції з чеку і зачекайте роздрукування.
◾ Переведіть термінал у режим стартового екрана. Оберіть "Розрахунок" та натисніть "Повернення";
◾ введіть пароль касира (159) натисніть Enter (зелена кнопка);
◾ введіть суму повернення та натисніть Enter (зелена кнопка).
Проведіть картку магнітною полосою, або використавши чип, або піднесіть для використання безконтактну.
◾ Введіть код транзакції з чеку авторизації та натисніть Enter;
◾ при потребі для редагування даних натисніть Clear (жовта кнопка зі стрілкою). Щоб вийти на стартовий екран меню, натисніть Сancel (червона кнопка);
◾ введіть код повідомлення з чеку авторизації та натисніть Enter;
◾ дочекайтесь з’єднання з хостом і друку чеків.
◾ Переведіть термінал у режим стартового екрана. Натисніть "Розрахунок" та оберіть "Скасування";
◾ при запиті введіть пароль (дізнайтесь його у старшого касира або в документах) натисніть "Enter" (зелена кнопка);
◾ введіть номер квитанції (з чека) та натисніть Enter (зелена кнопка);
◾ Для перевірки правильності скасування транзакції, натисніть:
- Enter для скасування транзакції;
- Сancel (червона клавіша) для відміни операції скасування та повернення на стартовий екран;
◾ дочекайтеся з'єднання з хостом і друку чеків.
◾ Термінал повинен знаходитись в режимі стартового екрана. Оберіть "Закрити день";
◾ введіть пароль (дізнайтесь його у старшого касира або в документах) натисніть Enter (зелена кнопка);
◾ якщо на терміналі налаштовано декілька торговців, оберіть необхідного торговця або виконайте операцію по всім торговцям;
◾ дочекайтеся з'єднання з хостом і друку чека;
◾ термінал повинен знаходитись у режимі стартового екрана. Виберіть "Копія" та "Завершення дня";
◾ введіть пароль касира: 159 та натисніть Enter;
◾ дочекайтесь друку чека.
◾ Для перезавантаження термінала одночасно натисніть "жовту" клавішу і клавішу "•" (крапка). Після цього термінал подасть сигнал і перезавантажиться;
◾ для зміни дати та часу на терміналі проведіть автоматичну синхронізацію часу с сервером при проведенні "Звіту".
Змінити час звіту:
◾ Для зміни часу звіту зателефонуйте на лінію, яка вказану на терміналі, та замовте новий час звіту.
◾ Для зміни часу звіту зателефонуйте на лінію, яка вказану на терміналі, та замовте новий час звіту.
◾ Натисніть крайню ліву фіолетову кнопку під екраном термінала та виберіть "Сервіс" (F3);
◾ натисніть крайню ліву фіолетову кнопку під екраном термінала та виберіть "Параметри" (F3);
◾ введіть пароль (дізнайтесь його у старшого касира або в документах) та натисніть зелену кнопку. Якщо повертаєтесь на головне меню, це означає що пароль не підходить;
◾ на екрані термінала з'явиться меню, опустіться вниз (натисніть F3) до пункту "Кількість квит. касира", натисніть зелену кнопку та виберіть "Редагувати" (F2);
◾ натисніть крайню праву фіолетову кнопку під екраном термінала для переходу в кінець цифр;
◾ натискаючи жовту клавішу, стираєте цифри і вводите необхідну цифру. Натисніть зелену клавішу для підтвердження;
◾ натискаєте два рази червону кнопку для перезавантаження термінала.
Корисні статті
Які види POS-терміналів використовує банк?
Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі
Підключити і використати послугу "чайові" по торговому еквайрингу
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.