Завдання
Виконати аварійне відновлення ключа УЕП в Sense Business Online. Оформити запит на формування відкритого ключа.
Умова
- Аварійне відновлення ключів необхідне у випадку, якщо:
- втрачені/пошкоджені/скомпрометовані секретні ключі (сертифікати);
- пароль до секретного ключа втрачено або забутий.
- У період дії аварійного пароля доступ до клієнт-банку обмежений.
- Щоб розпочати процедуру відновлення секретного ключа, зателефонуйте до контакт-центру.
- При проходженні процедури аварійного відновлення власнику ключа, який не являється розпорядником рахунку, та який раніше не надавав документи до банку або в наданих раніше документах відбулись зміни, обов'язково разом з сертифікатом до відділення надає актуальні завірені копії паспорта та РНОКПП (ІПН). На копіях на кожному розвороті паспорта/лицьовій та зворотній стороні id–картки та РНОКПП (ІПН) зазначається "Згідно з оригіналом, ПІБ, дата та підпис". При відсутності РНОКПП (ІПН) потрібна копія сторінки з відміткою про цю інформацію.
Рішення
Перегляньте відеоінструкцію або дотримуйтесь текстових підказок нижче:
- Створіть на комп'ютері нову папку для збереження нового ключа та сертифіката або очистіть стару папку від попередніх файлів.
- Зайдіть на сторінку клієнт-банку та оберіть "Аварійне відновлення ключів".
-
У новому вікні заповніть поля:
- логін (логін з літерою);
- пароль на вхід до системи;
- аварійний пароль, що був призначений під час дзвінка у контакт-центр.
Після заповнення натисніть "Далі".
-
Для формування нового секретного ключа заповніть заявку. Поля відмічені "*" обов’язкові до заповнення:
тип сертифіката оберіть УЕП тип користувача Для ЮО:
- виберіть "Юридична особа".Для ФОП:
- виберіть "ФОП".
Для адвокатів, нотаріусів, самозайнятих:
- виберіть "ФО".Повне найменування власника сертифіката прописується автоматично Прізвище прописується автоматично Ім'я та по батькові прописується автоматично
Місто вкажіть місто Область вкажіть область (необов'язково) Адреса прописується автоматично Найменування організації прописується автоматично Підрозділ організації необов'язково Посада вкажіть посаду, на кого оформлюється сертифікат, відповідно до установчих документів або наказу/контракту (заповнюється для ЮО)
ЄДРПОУ Для ЮО:
- вкажіть код ЄДРПОУ підприємства.
Якщо код ЄДРПОУ не присвоєний, то вкажіть дев'ять нулів.
Для ФОП:
- вкажіть РНОКПП ФОП.ІПН Для ЮО:
- вкажіть РНОКПП фізичної особи (на кого оформлюється сертифікат).
Для ФОП:
- вкажіть РНОКПП ФОП, а не фізичної особи.
Якщо немає РНОКПП, через релігійні переконання, то замість РНОКПП (ІПН) вкажіть серію та номер паспорта на латиниці використовуючи транслітерацію.
Телефон вкажіть телефон (необов'язково)
E-mail вкажіть е-mail (необов'язково)
Ключова фраза блокування сертифіката вкажіть фразу, яку будете використовувати для блокування сертифіката
Додаткові дані про підписувача необов'язково - Придумайте та запам'ятайте новий пароль до секретного ключа, враховуючи вимоги.
- Збережіть файл з ключем у запропонованому форматі Key-6.dat. Натисніть "Зберегти як" та збережіть його в папку, про яку описано в пункті 1. Так само ключ може зберегтися в папку "Завантаження" шлях до якої зазначений у налаштуванні браузера.
-
З'явиться повідомлення про те, що ваш запит направлений на обробку. Натисніть "ОК" для збереження сертифіката. Збережіть його на комп'ютер у ту ж папку, в яку зберегли новий ключ.
Роздрукуйте, заповніть та віднесіть сертифікат в обслуговуюче відділення не пізніше 10 календарних днів або дистанційно передайте запит на формування удосконаленого сертифіката відкритого ключа.
Повідомте менеджеру свій актуальний мобільний номер телефону, на який бажаєте отримати смс про активацію сертифіката. - Після обробки сертифіката, виконайте вхід у програму — "Виконати вхід у Sense Business Online".
Корисні статті
Вимоги до заповнення сертифікату ключа
Помилка "Сертифікат не знайдено" при вході в Sense Business Online. Що робити?
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.