FAQ з використання Sense Business Online

Запитання

FAQ з використання нового клієнт-банку Sense Business Online.

Відповідь

Якщо є запитання по роботі з Sense Business Online — скористайтеся чатом

1. Чи потрібно перепідписувати сертифікати для роботи в Sense Business Online?

Ні, для роботи у новій версії використовуйте ті ж дані для входу (логін, пароль, ключ), які використовували для вашої поточної версії.

2. Не реагує кнопка "Підписати" під час спроби підписати платіжне доручення.

- Перевірте, щоб усі обов'язкові поля платіжного доручення були заповнені;
- перевірте, що поле "дата валютування" пусте, або ж проставлена на день пізніше, ніж дата платежу;
- очистіть файли cookie/кеш;
- перевірте наявність неприпустимих символів у призначенні (зайвий пробіл, * зірочка, знак Enter;
- не використовуйте шаблон, створений раніше у Win32, створіть новий шаблон в Sense Business Online;
- якщо копіювали попередній платіж, то очистіть усі поля та створіть платіж спочатку;
Якщо не допомогло, зверніться до контакт-центру.

3. Не вибирається рахунок під час створення платіжного доручення.

Очистіть файли cookie/кеш та перезавантажте браузер. Якщо не допомогло, то зверніться до контакт-центру.

4. Що робити, якщо в Sense Business Online не вдається здійснити операцію?

Зверніться до служби підтримки банку.

5. Є пропозиції чи зауваження щодо роботи Sense Business Online. Як повідомити банк?

Для зворотного зв'язку перейдіть у "Повідомлення" та напишіть листа у вільній формі або зверніться у службу підтримки банку.

6. Вам недостатньо існуючого функціоналу в Sense Business Online. Що робити?

Доступ до старої версії клієнт-банку можливо відновити до моменту впровадження відповідного функціоналу в Sense Business Online. Для цього зверніться у службу підтримки банку. 

7. Чи можна одному користувачу мати декілька номерів телефонів для входу та підпису платежів в Sense Business Online?

Смс повідомлення для входу та підпису документів одному користувачу можна підключити тільки на 1 номер телефонa. Якщо необхідно повідомлення отримувати на два та більше номерів, тоді це має бути додатковий обліковий запис на довірену особу (або з право розпорядження рахунку або тільки перегляду). Для створення додаткового користувача зверніться до відділення з відповідною заявою. 

Корисні статті

Написати лист у банк через Sense Business Online

Налаштування та вимоги для роботи в Sense Business Online

Як переглянути термін дії відкритого сертифіката ключа?

Чи була ця стаття корисною?
2 з 9 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.