Змінити ФОПу або ЮО персональні дані в банку: номер телефону, email та інші

Завдання

Актуалізувати свої дані в банку. Змінити фінансовий номер телефону або електронну адресу. Повідомити про зміну паспортних даних, зміну засновника, адресу проживання та інших даних. Актуалізувати номер телефону користувача клієнт-банку. Змінити номер телефону для входу в клієнт-банк.

Умова

Якщо відбувається зміна контактних даних, згідно ДКБО, клієнт зобов'язаний проінформувати банк протягом п'яти робочих днів.

Відповідь

Актуальність даних по клієнту, довіреним особам та користувачам клієнт-банку — це запорука отримання своєчасної та повної інформації у каналах обслуговування: відділенні, контакт-центрі, чаті, клієнт-банку тощо.

Користувачі Sense Business Online cамостійно можуть:

Користувачі Sense SuperApp самостійно можуть:

Для актуалізації інших даних таких як: номер телефону для входу в клієнт-банк з типом підпису СМС/УЕП+СМС, адреса проживання чи реєстрації, паспортні дані, дані засновників та інші, підприємцю та юридичній особі необхідно звернутися у відділення з документами, що підтверджують цей факт та особу. 

Корисні статті

На який номер телефону надійде смс з ОТР-паролем для операцій через Sense SuperApp?

Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН?

Змінити ПІН по бізнес-картці ФОП в цифровому банку Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
4 з 12 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.