Завдання
Актуалізувати свої дані в банку. Змінити фінансовий номер телефону або електронну адресу. Повідомити про зміну паспортних даних, зміну засновника, адресу проживання та інших даних. Актуалізувати номер телефону користувача клієнт-банку. Змінити номер телефону для входу в клієнт-банк.
Умова
Якщо відбувається зміна контактних даних, згідно ДКБО, клієнт зобов'язаний проінформувати банк протягом п'яти робочих днів.
Відповідь
Актуальність даних по клієнту, довіреним особам та користувачам клієнт-банку — це запорука отримання своєчасної та повної інформації у каналах обслуговування: відділенні, контакт-центрі, чаті, клієнт-банку тощо.
Користувачі Sense Business Online cамостійно можуть:
- Актуалізувати номер телефону користувача для роботи з клієнт-банком з типом підпису УЕП/КЕП;
- Змінити номер телефону або офіційний email для зв'язку з банком;
- Змінити номер телефону та email для отримання виписок;
Користувачі Sense SuperApp самостійно можуть:
- Змінити номер мобільного телефону через цифровий банк Sense SuperApp.
- Змінити електронну адресу в цифровому банку Sense SuperApp.
Для актуалізації інших даних таких як: номер телефону для входу в клієнт-банк з типом підпису СМС/УЕП+СМС, адреса проживання чи реєстрації, паспортні дані, дані засновників та інші, підприємцю та юридичній особі необхідно звернутися у відділення з документами, що підтверджують цей факт та особу.
- Змінити розпорядника рахунку
- Змінити найменування або організаційно-правову форму ЮО
- Змінити прізвище, ім'я, по батькові ФОП
- Передати заявку про відсутність змін реєстраційних даних через Sense Business Online
Корисні статті
На який номер телефону надійде смс з ОТР-паролем для операцій через Sense SuperApp?
Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН?
Змінити ПІН по бізнес-картці ФОП в цифровому банку Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.