Завдання
Актуалізувати свої дані в банку. Змінити фінансовий номер телефону або електронну адресу. Повідомити про зміну паспортних даних, зміну засновника, адресу проживання та інших даних. Актуалізувати номер телефону користувача клієнт-банку. Змінити номер телефону для входу в клієнт-банк. Змінити номер телефону для смс-інформування по бізнес-картці та корпоративній картці.
Умова
- Якщо відбувається зміна контактних даних, згідно ДКБО, клієнт зобов'язаний проінформувати банк протягом п'яти робочих днів.
- Для зміни смс-інформування по бізнес-картці перегляньте статтю "Керування послугою смс-інформування для бізнес-картки".
- Для зміни смс-інформування по корпоративній картці перегляньте статтю "Керування послугою смс-інформування по корпоративній картці".
- Для зміни номера телефона щодо встановлення ПІН по картках перегляньте статтю "Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН до картки?".
Відповідь
Актуальність даних по клієнту, довіреним особам та користувачам клієнт-банку — це запорука отримання своєчасної та повної інформації у каналах обслуговування: відділенні, контакт-центрі, чаті, клієнт-банку та ін.
Користувачі Sense SuperApp самостійно можуть:
- Змінити номер мобільного телефону через цифровий банк Sense SuperApp.
- Змінити електронну адресу в цифровому банку Sense SuperApp.
Користувачі Sense Business Online самостійно можуть:
- Актуалізувати номер телефону користувача для роботи з клієнт-банком з типом підпису УЕП/КЕП;
- Змінити номер телефону або офіційний email для зв'язку з банком;
- Змінити номер телефону та email для отримання виписок;
- Для зміни номера телефону при вході в клієнт-банк з типом підпису УЕП+СМС — подайте новий запит на підключення користувача до клієнт-банку з методом автентифікації "УЕП+SMS".
- Для зміни одного номера телефона по виписці через смс-повідомлення або електронної пошти, виконайте налаштування через Sense Business Online або подайте новий запит на надання виписок в електронному вигляді (SMS/email/SWIFT).
Для актуалізації інших даних таких як: номер телефону для входу в клієнт-банк з типом підпису СМС, адреса проживання чи реєстрації, паспортні дані, дані засновників та інші, підприємцю та юридичній особі необхідно звернутися у відділення з документами, що підтверджують цей факт та особу.
- Змінити розпорядника рахунку
- Змінити найменування або організаційно-правову форму ЮО
- Змінити прізвище, ім'я, по батькові ФОП
- Передати заявку про відсутність змін реєстраційних даних через Sense Business Online
Корисні статті
На який номер телефону надійде смс з ОТР-паролем для операцій через Sense SuperApp?
Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН?
Змінити ПІН по бізнес-картці ФОП в цифровому банку Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.