Втрачений або пошкоджений eToken. Що робити?

Запитання

 Що робити при втраті або пошкоджені eToken? Які дії, якщо втратив чи пошкодів eToken?

Умова

eToken з УЕП видається тільки клієнтам корпоративного бізнесу.

Відповідь

Для клієнтів МСБ:

eToken з КЕП eToken з УЕП
  1. Зверніться до відділення, в якому обслуговуєтесь, для подання заяви на підлючення нового eToken.
  2. Оплатіть вартість eToken згідно з тарифами.
  3. Отримайте новий eToken.
  4. Зверніться до контакт-центру для проведення процедури відновлення з використанням eToken та призначенням аварійного паролю.
Зверніться до відділення та подайте заявку на зміну режиму підпису на УЕП без eToken, або оформіть eToken з КЕП.


Для клієнтів корпоративного бізнесу:

eToken з КЕП eToken з УЕП
  1. Зверніться до вашого менеджера, для подання заяви на підлючення нового eToken.
  2. Оплатіть вартість eToken згідно тарифів.
  3. Отримайте новий eToken.
  4. Зверніться до контакт-центру для проведення процедури відновлення з використанням eToken та призначенням аварійного паролю.

Корисні статті

Що таке eToken?

Як підключити eToken?

У яких версіях клієнт-банку доступна робота з eToken?

Де знайти драйвера для роботи з еТоken iFOBS (Win32)?

Чи була ця стаття корисною?
1 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.