Запитання
В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?
Відповідь
Згідно пункту 22.6 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" банк зобов'язаний перевірити реквізити отримувача при зарахуванні кожного платежу в національній валюті на рахунок клієнта.
У разі наявності розбіжностей при перевірці (номера рахунку клієнта або коду ЄДРПОУ) — кошти зараховуються на рахунок 3720 "До з'ясування".
У цьому випадку, банк одержувача направляє запит до банку відправника на уточнення реквізитів по даному платежу. Залежно від результатів:
- кошти повертаються відправнику — у разі відсутності відповіді на запит у термін до чотирьох робочих днів;
- кошти зараховуються одержувачу — у разі надання відповіді на запит (повідомлення через клієнт-банк з коректною інформацією щодо платежу). За уточнення реквізитів — комісія відповідно до Загальних тарифів.
Якщо одночасно вказано неправильний рахунок та ЄДРПОУ, то створіть запит на повернення коштів.
Якщо неправильно вказаний рахунок або ЄДРПОУ, то створіть запит уточнення реквізитів, на один із реквізитів:
- через Sense Business Online;
- через "Повідомлення" iFOBS(Win32) або Sense Business Online направте листа до банку з коректними реквізитами. В листі вкажіть: який платіж був виконаний (вихідний платіж, призначення, дата та інші деталі), реквізити, які були вказані та вкажіть коректні реквізити.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в АТ "Сенс Банк"?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.