Запитання
Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу? Як внести зміни до POS-термінала? Що робити, якщо закінчився папір, треба замінити обладнання, внести зміни для налаштування термінала та інше? Як змінити напис на чеку? Як замовити термінальну стрічку? В який термін будуть опрацьовані заявки?
Умова
- Обробка запиту виконується протягом 1 робочого дня.
- Запити, що надійшли у вихідний/святковий день/після 18:00 робочого дня, будуть взяті в роботу у перший робочий день.
- Зміна реквізитів виконується лише при зверненні через клієнт-банк. У запиті вкажіть попередні та нові реквізити.
Відповідь
Більшість запитань вирішуються через заявки в клієнт-банку Sense Business Online:
- замовити підключення та встановлення термінала через Sense Business Online;
- змінити торгівця для торгового еквайрингу в Sense Business Online;
- подати заявку на зміни до діючої торгової точки у Sense Business Online;
- переглянути торгові точки по еквайрингу та транзакції в Sense Business Online;
- замовити відключення торгового еквайрингу у Sense Business Online;
- сформувати виписку по торговому еквайрингу в Sense Business Online.
З питань надання безкоштовних стікерів, видаткових матеріалів, навчання персоналу роботі з терміналом, ремонту обладнання, в разі необхідності змінити назву на чеку, змінити або додати канал зв'язку, замінити обладнання (аналогічної моделі або зміна моделі), змінити параметри розсилки виписок (e-mail, періодичність, формат), пін пади (підключення/відключення до раніше встановлених терміналів), підключити автозвірку/зміну часу автозвірки, виконати інтеграцію з касою (підключити/відключити до раніше встановлених терміналів), зверніться до банку.
Корисні статті
Код МСС POS-термінала не відповідає основній діяльності. Що робити?
Змінити адресу торгівельної точки по торговому еквайрингу
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.