Як пройти повторну ідентифікацію ФОП?

Запитання

Як пройти повторну ідентифікацію фізичній особі-підприємцю? Подати документи для проходження повторної ідентифікації ФОП.

Відповідь

Для проходження повторної ідентифікації в банку:

  1. Перевірте, якщо у вас НЕ відбулося жодного з наступного:
    - зміна серед керівництва/довірених осіб;
    - зміна у місці знаходженні (проживанні) власника рахунку/довіреної особи;
    - зміна в основному виді діяльності;
    - зміни в документах, які були надані до банку з моменту останньої ідентифікації, а саме: документи із закінченим строком (припиненням) дії або такі, що втратили чинність чи визнані недійсними тощо.
  2. Якщо ви користуєтеся лише Sense SuperApр, то пройдіть повторну ідентифікацію ФОП без оновлення даних у Sense SuperApp.
    Якщо ви не користуєтесь Sense SuperApр, то дійте згідно таблиці:
    змін немає зміни є

    ви користувач Sense Business Online або iFOBS

    ви не маєте доступу в клієнт-банк  у вас Sense Business Online, iFOBS або відсутній доступ до клієнт-банку

     

    У вас Sense Business Online:
    необхідно подати заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через Sense Business Online.

    У вас iFOBS:

    надішліть через клієнт-банк лист-підтвердження. Для цього заповніть та скопіюйте текст із документа Повідомлення про ідентифікаційні дані.docx, далі вставте текст у тіло листа та обов’язково підпишіть. 

    Заповніть "Повідомлення про ідентифікаційні дані.docx", накладіть КЕП
    на захищеному носії, або КЕП.Дія на документ та відправте на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua. При виникненні зауважень з вами зв'яжеться співробітник контакт-центру.

    Якщо у вас відбулися зміни у:
    - відбувся обмін ідентифікаційного документа на новий або змінена адреса реєстрації; 
    - вклеєно нове фото при досягненні віку 25/45 років в ідентифікаційний документ.
    - зміна адреси реєстрації у ЄДР;
    - зміни у видах економічної діяльності (крім основного КВЕД),
    то заповніть заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через Sense Business Online.

    Якщо при вищезазначених змінах відсутній доступ до клієнт-банку — заповніть Лист-шаблон.docx, накладіть КЕП

    на документ та відправте на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua.

    Якщо ж відбулися інші зміни, то заповніть анкету-опитувальник:

    Опитувальник ФОП_01.07.2023.docx

    Заповнений документ у форматі *.doc відправте:

    - у повідомленні через клієнт-банк;
    - або на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua

    Після перевірки співробітник контакт-центру зв’яжеться з вами та обговорить подальші дії. 

    Надайте о банку інформацію щодо наявності чи відсутності зв'язків з рф/рб згідно статті — Як визначити зв'язки із рф/рб? Як надати інформацію до банку?

При виникненні питань звертайтесь до контакт-центру 0 800 50 70 44.

Корисні статті

Навіщо проходити повторну ідентифікацію?

Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через Sense Business Online

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?

Пройти повторну ідентифікацію ФОП без оновлення даних у Sense SuperApp

Підписати документ КЕП на захищеному носії

Підписати документи через Дія.Підпис на смартфоні

Підписати документи через Дія.Підпис на комп'ютері

 

Чи була ця стаття корисною?
15 з 19 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.