Запитання
Як пройти повторну ідентифікацію фізичній особі-підприємцю? Подати документи для проходження повторної ідентифікації ФОП.
Умова
- Якщо ви маєте ділові зв'язки з рф, то дійте відповідно до рекомендацій у статті "Як визначити зв'язки із рф? Як надати інформацію до банку?"
Відповідь
Для проходження повторної ідентифікації в банку перевірте, чи НЕ відбулося у вас наступних змін:
- зміна ПІБ або дати реєстрації підприємницької діяльності ФОП;
- заміна ідентифікаційного документу (наприклад, замість "внутрішнього" паспорта-книжечки в банк подається ID-картка або закордонний паспорт);
- зміна серед довірених осіб;
- зміна у місці знаходженні (проживанні) власника рахунку або довіреної особи;
- зміна в основному виді діяльності;
- зміни в документах, які були надані до банку з моменту останньої ідентифікації, а саме: документи із закінченим строком дії (припиненням) або такі, що втратили чинність чи визнані недійсними тощо.
Далі дійте відповідно до розділу:
Якщо ви:
- користуєтеся Sense SuperApр — пройдіть повторну ідентифікацію ФОП у Sense SuperApp.
- користуєтеся Sense Business Online або iFOBS — подайте заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через Sense Business Online.
- не маєте доступу в клієнт-банк:
- Заповніть "Повідомлення про ідентифікаційні дані" та збережіть документ у форматі PDF.
- Підпишіть цей документ КЕП або КЕП.Дія.
- Відправте підписаний файл зі своєї електронної пошти, яку ви вказували в банку, на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua. За необхідності внесення правок, з вами зв'яжеться співробітник банку.
- маєте ділові зв'язки з рф — дійте відповідно до рекомендацій у статті "Як визначити зв'язки із рф? Як надати інформацію до банку?".
Якщо відбулися зміни такі як:
- обмін ідентифікаційного документу на новий;
- вклеювання фото у віці 25/45 років в ідентифікаційний документ;
- зміна адреси реєстрації місця проживання/перебування;
- зміна місцезнаходження в ЄДР;
- зміни у видах економічної діяльності (крім основного КВЕД)
Виконайте дії відповідно до доступів:
- користуєтесь Sense Business Online або iFOBS — заповніть заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через Sense Business Online;
- ви користувач Sense SuperApр — виконайте вхід в Sense Business Online через Sense SuperApp та подайте заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через Sense Business Online;
- у вас відсутній доступ до клієнт-банку та Sense SuperApр:
- Заповніть Лист-шаблон та збережіть його у форматі PDF.
- Накладіть на документ підпис КЕП або КЕП.Дія.
- Відправте підписаний файл зі своєї електронної пошти, яку ви вказували в банку, на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua.
Якщо відбулися наступні зміни:
- заміна ідентифікаційного документу (наприклад, замість "внутрішнього" паспорта-книжечки в банк подається ID-картка або закордонний паспорт);
- зміна основного КВЕДу.
Виконайте такі дії:
- Заповніть анкету-опитувальник, яка знаходиться у статті "Шаблони листів при незначних змінах ФОП/ЮО по повторній ідентифікації".
- Заповнений документ у форматі *.doc відправте у повідомленні через клієнт-банк або зі своєї електронної пошти, яку ви вказували в банку, на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua.
- Після перевірки співробітник банку зв’яжеться з вами для обговорення подальших дій.
Якщо відбулися інші зміни, а саме:
- зміна ПІБ або дати реєстрації підприємницької діяльності ФОП;
- зміна серед довірених осіб.
Виконайте такі дії:
- Заповніть анкету-опитувальник — "Опитувальник ФОП_02.04.2024".
- Заповнений документ у форматі *.doc відправте у повідомленні через клієнт-банк або зі своєї електронної пошти, яку ви вказували в банку, на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua.
- Очікуйте дзвінок від співробітника банку для обговорення подальших дій.
Якщо ви маєте ділові зв'язки з рф:
Дійте відповідно до рекомендацій у статті "Як визначити зв'язки із рф? Як надати інформацію до банку?
Ви є РЕР/пов'язані з РЕР або маєте зв'язки з США (незалежно від наявності змін)
Виконайте дії відповідно до вашої ознаки належності:
-
РЕР або пов'язані з РЕР:
- Заповніть повний "Опитувальник фізичної особи підприємця" — шаблон завантажте за цим посиланням.
- Заповнений документ відправте у повідомленні через клієнт-банк або зі своєї електронної пошти, яку ви вказували в банку, на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua.
- маєте зв'язки з США — заповніть "Опитувальник FATCA". Для цього напишіть лист на поштову скриньку ID_NBU@sensebank.com.ua, з вами зв'яжеться співробітник банку.
- маєте ділові зв'язки з рф — дійте відповідно до рекомендацій у статті "Як визначити зв'язки із рф? Як надати інформацію до банку?"
При виникненні запитань звертайтесь за номером 0 800 50 70 44.
Корисні статті
Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через Sense Business Online
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Пройти повторну ідентифікацію ФОП без оновлення даних у Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.