Запитання
Які підприємства та організації можуть проводити оплату ЄСВ менше норми?
Умова
- У період воєнного стану, якщо сплачена в банку сума Єдиного внеску менше, ніж 22% від суми заробітної плати та прирівняних до неї виплат, згідно з Листом Міністерства фінансів України від 15.03.22 р. №11220-04-10/6143 дозволені дії, описані в статті — "Які податки сплачувати при виплаті зарплати?".
Відповідь
Порядок прийняття банками на виконання розрахункових документів на виплату заробітної плати, затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 16.09.2022 р. №291 “Про затвердження Порядку прийняття надавачами платіжних послуг на виконання платіжних інструкцій на виплату заробітної плати”, не застосовується щодо:
- підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій людей з інвалідністю, зокрема товариств УТОГ та УТОС, де кількість людей з інвалідністю становить не менше 50 відсотків від загальної чисельності працюючих, та за умови, що фонд оплати праці людей з інвалідністю становить не менш як 25 відсотків від суми витрат на оплату праці;
- підприємств та організацій громадських організацій людей з інвалідністю, у яких кількість людей з інвалідністю становить не менш як 50 відсотків від загальної чисельності працівників, та за умови, що фонд оплати праці людей з інвалідністю становить не менш як 25 відсотків від суми витрат на оплату праці;
- дипломатичних представництв і консульських установ іноземних держав, філій, представництв та інших відокремлених підрозділів іноземних підприємств, установ та організацій (зокрема міжнародних), розташованих на території України;
- платників, які перебувають на казначейському обслуговуванні в Державній казначейській службі України;
- резидентів Дія Сіті в розумінні положень Закону України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні" (Дія Сіті — це унікальний правовий та податковий простір для IT-компаній в Україні).
Згідно з п. 5 розділу II Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №1162 від 24.11.2014 р., вищезазначені підприємства та організації подають до контролюючого органу документи про підтвердження даного статусу. Контролюючий орган вносить відповідний запис до реєстру страхувальників.
Зазначені підприємства та організації самостійно щороку станом на 01 січня надають до Sense Bank інформацію, що підтверджує такий статус.
Документом, що підтверджує вказаний статус, є витяг з реєстру страхувальників (щодо юридичної особи або відокремленого підрозділу) за формою №1-ВРС з печаткою і підписом контролюючого органу.
Згідно "Порядку надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування", затвердженого Наказом МФУ від 21.07.2017 року № 651, Постановою Правління ПФУ від 21 липня 2017 року N 16-1, Витяг за формою 1-ВРС може надаватися клієнту:
- у паперовому вигляді у контролюючому органі (з "живим" підписом посадової особи контролюючого органу та відповідною печаткою);
- в електронному вигляді (якщо клієнт надав запит на такий витяг контролюючому органу в електронному вигляді) на адресу електронної пошти, з якої надійшов запит, з накладенням електронної печатки відповідного контролюючого органу.
Приклад:
Корисні статті
Як провести зарплатну відомость, якщо оплата єдиного внеску менше норми?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.