Які умови для замовлення готівки через клієнт-банк?

Запитання

Які умови замовлення готівки через всі версії клієнт-банку? Які можливості для замовлення готівки через різні версії клієнт-банку? Які умови необхідно врахувати для замовлення готівки в клієнт-банку.

Умова

  • Щоб отримати кошти з рахунку ФОП/ЮО в касі банку, необхідно подати електронну заявку для замовлення готівки в клієнт-банку.
  • Щоб отримати кошти з рахунку 2621* НПД/адвокатів/нотаріусів в касі банку, необхідно подати електронну заявку для замовлення готівки в клієнт-банку.
  • Зняти кошти з використанням бізнес-картки чи корпоративної картки можливо через банкомат без подачі електронної заявки на замовлення готівки.
  • Зняття з використанням чекової книжки не потребує подання електронної заявки, але необхідну суму готівкових коштів потрібно забронювати через контакт-центр.
  • Для замовлення готівки в електронній заявці можливо вказати будь-яку дату (але тільки в цю дату банк зможе видати вам кошти). 
  • Для зняття доходу підприємця (згідно з вимогами НБУ) в електронній заявці потрібно вибрати "Зміст операції" — "40 символ (з/пл)" і "Цілі витрат" — "Дохід підприємця".
  • Отримати готівку в касі може лише той, на кого оформлена електронна заявка на видачу готівки.
  • У разі некоректного заповнення електронної заявки на замовлення готівки, банк відмовить у видачі коштів.
  • Відкорегувати сформовану електронну заявку на замовлення готівки неможливо, потрібно створювати нову.
  • Для виплати дивідендів або фінансової допомоги з рахунку ЮО (на суму до 50 тис. грн в день на 1 фізичну особу): якщо такі виплати виконуються декільком фізичним особам в призначенні цілі витрат заявки обов'язково має бути вказано за якими договорами і кому саме виплати (тоді у відділенні надайте при поверненні фінансової допомоги — договір фінансової допомоги, переуступки прав, договір позики; при виплаті дивідендів — Копія Протоколу зборів засновників про розподіл прибутку, засвідчена печаткою та підписом керівника клієнта-ЮО).
  • Для наявності необхідної суми коштів в касі на момент вашого звернення: 
    - оформіть заявку на замовлення готівки через клієнт-банк;
    - здійсніть попереднє бронювання готівкових коштів через співробітника контакт-центру.
    Необхідність заздалегідь замовляти кошти вказана в ДКБО: п.4.2.3.

    На період воєнного стану бронь можлива в межах лімітів на видачу "Які обмеження для готівкових операцій під час воєнного стану для ЮО та ФОП?"

Не допускається використання електронної заявки для замовлення коштів:

  • з рахунку юридичної особи для виплати дивідендів і фінансової допомоги на суму понад 50 тис. грн в день на 1 фізичну особу (заборона стосується виключно виплати дивідендів, надання/повернення фінансової допомоги/кредиту фізичним особам). При цьому можна переказати ці гроші на рахунок ФО платіжною інструкцією через клієнт-банк;
  • з рахунку 2624* самозайнятих осіб, адвокатів і нотаріусів.

Відповідь

Заповнення електронної заявки на замовлення готівки через клієнт-банк:

Як виконати замовлення iFOBS (Win32) Sense Business Online
Чи можливе копіювання заявки? так так (модуль "Готівка")
Валюта замовлення тільки UAH тільки UAH
Заявка + довіреність (для довіреної особи) так так
Заявка по соц. рахунку ні так
Заявка по соц. рахунку на довірену особу ні так
Заявка 2600 на видачу заповніть з полем "довірена особа" так
Де можна побачити заявку? Можна переглянути в розділі "Готівка" iFOBS (Win32) або Sense Business Online Перегляньте в Sense Business Online

 

Корисні статті

Отримати валюту готівкою з поточного рахунку у касі банку

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?

Чому не можна вибрати довірену особу при замовленні готівки в iFOBS?

Чи була ця стаття корисною?
3 з 5 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.