Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН до картки?

Запитання

Як змінити номер мобільного телефону для встановлення ПІН до картки?

Відповідь

Якщо у вас є хоча б один діючий продукт фізичної особи в банку (кредит, депозит, платіжна картка, пакет послуг) — зверніться в онлайн-чат цифрового банку Sense SuperApp, в месенджерах ViberTelegram або зателефонуйте у контакт-центр за номером телефону 0 800 50 20 50. Банк доступний 24/7.

Якщо у вас немає активних діючих продуктів фізичної особи, зверніться до відділення банку з паспортом та ІПН для актуалізації контактних даних.

Корисні статті

Як змінити ПІН-код по картці?

Змінити ФОП або ЮО персональні дані в банку

Чи була ця стаття корисною?
0 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.