Що позначають статуси платежів у iFOBS (Win32)

Запитання

Що позначають статуси платежів у iFOBS (Win32)? Як розшифрувати статуси платежів у iFOBS (Win32)?

Відповідь

Платежі в гривні мають наступні статуси:

стан

опис

На клієнті/Введений

Документ введений на клієнтському робочому місці та не відправлений у банк

На клієнті/Готовий до відправлення

Документ введений на клієнтському робочому місці та буде відправлений у банк при наступній синхронізації (стан "Готовий до відправлення")

На клієнті/Відкладений

Документ введений, але не буде відправлений у банк доти, доки його статус не змінять на "Готовий до відправлення"

На клієнті/Змінено відправленим

У відправлений документ внесено зміни, потрібна повторна відправка

На клієнті/Позначений на видалення

У банк буде відправлений запит на видалення. Якщо документ у банку ще не прийняв стан, у якому його можна змінювати, тоді його буде видалено. В іншому випадку, після синхронізації стан на клієнті відновиться і документ не буде видалений.

На клієнті/Помилка

У реквізитах документа виявлена помилка, документ не може бути прийнятий банком. Детальна інформація про помилку міститься у полі "Повідомлення про прийом" у вкладці "Запис", а також у нижній області вікна.
При виникненні помилки:
1. Внесіть потрібні зміни, збережіть документ та повторіть відправку у банк.
2. Якщо помилка з'являється знову, зверніться у банк.

Сервер/Відправлений

Документ відправлений у банк, прийнятий на обробку. Недоступний для редагування, але доступний для видалення.


Сервер/Не всі підписи

Документ був відправлений у банк, потім змінений, та ці зміни не можуть бути відправлені через недостатню кількість підписів. Перевірте налаштування підписів для відправки документа у банк та повторіть синхронізацію.

Сервер/Видалений

Документ видалений

Сервер/Помилка при прийнятті банком

Документ був збережений у базі даних iFOBS, але при прийнятті банком виникла помилка.
Для усунення помилки:
1. Відредагуйте документ і повторіть відправку у банк.
2. Якщо помилка з'являється знову, зверніться у банк.

Сервер/Відкладений Документ прийнятий банком, але не проведений.
Наприклад, якщо дата відправки документа не збігається з датою, вказаною у платежі: дата відправки 10.09.20, а дата документа 13.09.20 — документ буде автоматично відкладений.
Сервер/Не всі підписи Документ відправлений у банк, але для проведення у нього недостатня кількість підписів. Це може бути обумовлено тим, що необхідна кількість підписів для відправки у банк не збігається з кількістю підписів, необхідних для проведення документа.
У банку/Прийнято

Документ прийнятий банком

Сервер/Відхилено

Документ не проведений банком з якихось причин. Підстава відображена у нижній частині вікна або на вкладці "Запис".

У банку/Проведено

Документ прийнятий та проведений банком

 

Корисні статті

Тарифи за РКО для ФОП чи ЮО

Які реквізити банку для проведення платежів?

Рахунок арештовано. Як дізнатися причини? Як зняти арешт?

Чи була ця стаття корисною?
2 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.