Проблема
Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через платіжний термінал EasyPay, city24.
Рішення
Якщо після поповнення через термінал сума не зарахована на рахунок, зверніться до служби підтримки термінала за телефоном, вказаним на чеку/терміналі. Потрібно буде повідомити номер транзакції (якщо термінал видав чек про операцію) або номер термінала, час та суму операції. Партнер перевірить транзакцію і якщо кошти на їхньому боці, запропонує варіанти рішення.
Якщо партнер підтвердить, що кошти на стороні нашого банку: зверніться у відділення з чеком, підтверджуючим оплату, для написання заяви або відправте заяву з додаванням копії чеку на пошук платежу поштою на ім'я Голови Правління банку. Якщо немає чеку — зверніться до партнера для отримання документа.
Корисні статті
Як поповнити свій поточний рахунок в гривні?
Доступні операції та обмеження по бізнес-картці
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.