Завдання
Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів.
Умова
Сервісна організація надає послуги:
- первинне встановлення та підключення POS-терміналів;
- навчання персоналу роботі з терміналом на території клієнта;
- ремонт та заміна обладнання;
- встановлення додаткових терміналів клієнту;
- консультації по технічній роботі з терміналами (технічні питання по обладнанню);
- безкоштовне забезпечення клієнта видатковими матеріалами: рекламні наліпки, термінальні стрічки (стандартно — три стрічки на місяць/один термінал, а максимум 10);
- демонтаж обладнання при припиненні дії торгового еквайрингу.
Встановлення чи демонтаж терміналів виконується інженерами сервісної організації у будні дні з 9:00 до 18:00.
Рішення
Контакти сервісних організацій:
- якщо POS-термінал компанії "Printec" — зателефонуйте за номером 0800 50 13 59 (цілодобово);
- якщо POS-термінал компанії "РЕНОМЕ-СМАРТ" — зателефонуйте за номером 0 800 302 530 (цілодобово).
Корисні статті
FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайринга?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.