Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

Завдання

Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів.

Умова

Сервісна організація надає послуги:
- первинне встановлення та підключення POS-терміналів;
- навчання персоналу роботі з терміналом на території клієнта;
- ремонт та заміна обладнання;
- встановлення додаткових терміналів клієнту;
- консультації по технічній роботі з терміналами (технічні питання по обладнанню);
- безкоштовне забезпечення клієнта видатковими матеріалами: рекламні стікери, термінальні стрічки (стандарно — три стрічки на місяць/один термінал, а максимум 10);
- демонтаж обладнання при припиненні дії торгового еквайрингу.

Встановлення чи демонтаж терміналів виконується інженерами сервісної організації у будні дні з 9:00 до 18:00.

Рішення

Контакти сервісних організацій:

  • якщо POS-термінал компанії "Printec" — передзвоніть за номером 0800 50 13 59 (цілодобово);
  • якщо POS-термінал компанії "SSI" — передзвоніть за номером 0800 21 93 21 (8:00–22:00);
  • якщо POS-термінал компанії "РЕНОМЕ-СМАРТ" — передзвоніть за номером 0 800 302 530 (цілодобово).

Корисні статті

FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайринга?

Чи була ця стаття корисною?
12 з 21 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.