Виникла помилка "за портом 7002" при вході в iFOBS (Win32). Що робити?

Проблема

Виникла помилка "за портом 7002" при вході в iFOBS (Win32). Що робити? Виникла помилка "Не вдається встановити зв'язок із сервером "ifobs.sensebank.int" за портом "7002". Перевірте налаштування системи".

Рішення

  1. Натисніть на "Подробиці" та оберіть "З'єднання з сервером".
    45.png
  2. На вкладці "Сервер" натисніть на "..." в рядку для параметру сервера.
    46.png
  3. Натисніть на "Змінити".
    48.png
  4. Введіть наступні значення: в рядку "Ім'я або IP" — "ifobs.sensebank.kyіv.ua", в рядку "Порт" — "7002".
    50.png
  5. Натисніть "Ок" та виконайте вхід у програму. 
Чи була ця стаття корисною?
2 з 8 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.