Завдання
Знайти відповіді у Базі Знань. Приклади та рекомендації пошуку статей для отримання відповідей.
Умова
- Пошук рекомендуємо виконувати українською мовою.
- Ресурс не розпізнає символи, латиницю.
Рішення
База знань — це ресурс, де зібрані відповіді на більшість запитів, з якими звертаються підприємці чи юридичні особи до менеджерів відділення, чи контакт-центру. Отже, без будь-яких звернень ви можете знайти відповідь самостійно тут цілодобово!
Посилання на Базу знань — https://help-biz.sensebank.com.ua/hc/uk
Знайти відповідь на своє запитання можна одним зі способів:
Спосіб 1. Рекомендовані статті.
Перегляньте розділ "Рекомендовані статті" на стартовій сторінці. Тут зібрані популярні статті, які користуються популярністю серед користувачів. Оберіть необхідну та натисніть на неї.
Спосіб 2. Пошук за ключовими словосполученнями.
Пошук у Базі знань працює за принципом Google. Почніть вводити на клавіатурі ваш запит та оберіть найбільш відповідну статтю. Радимо використовувати словосполучення для пошуку: виконати аварійне відновлення, відкрити рахунок. Якщо у переліку немає підходящої — натисніть Enter та подивіться інші запропоновані варіанти.
Наприклад: "відкрити рахунок", "почати аварійне відновлення" та інше.
Спосіб 3. Переглянути готові статті.
Перегляньте готові статті, які згруповані за темами у розділах. Натисніть на назву розділу. Оберіть статтю, що вас цікавить.
Спосіб 4. Поставити запитання співробітнику.
Якщо жоден зі способів вище не допоміг — поставте запитання співробітнику через функцію "Вам потрібна допомога?".
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.