Завдання
Заповнити сертифікат при відновленні або створенні ключа. Вимоги до заповнення сертифікату при аварійному відновленні або перегенерації ключа.
Рішення
Сертифікат формується в залежності від форми власності клієнта.
- Для будь-яких процедур, пов'язаних із генерацією, перегенерацією сертифікату, заповнений і завірений сертифікат необхідно надати до банку в строк, не пізніше 10 календарних днів з моменту відправлення електронного запиту в банк (тобто з моменту створення УЕП/КЕП). Після закінчення цього терміну сертифікат вважається недійсним і потрібно буде повторно проводити процедуру.
Друкований сертифікат має містити підписи:
- власником ключа — власноручним підписом;
- керівником — власноручним підписом особи згідно з "Переліком розпорядників". - На сертифікаті мають бути підписи керівника та власника ключа, якщо це різні особи.
- У разі, якщо власник ключа по релігійним переконанням відмовився від реєстраційного номеру облікової картки платника податків (індивідуального податкового номеру), то в полі "РНОКПП (ІПН)" зазначається номер і серія паспорту.
- Сертифікат має надавати уповноважена особа (особа, яка є в переліку розпорядників, довірена особа) в будь-яке відділення, де є менеджер МСБ.
- Пропонуємо декілька прикладів для заповнення сертифікату:
Варіант 1:
Варіант 2:
Корисні статті
Як створити платіжну інструкцію у клієнт-банку?
Як виконати аварійне відновлення ключа (сертифікату) для клієнт-банку?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.