Вимоги до заповнення сертифікату ключа

Завдання

Заповнити сертифікат при відновленні або створенні ключа. Вимоги до заповнення сертифікату при аварійному відновленні або перегенерації ключа.

Рішення

Сертифікат формується в залежності від форми власності клієнта.

Для будь-яких процедур, пов'язаних із генерацією, перегенерацією сертифікату, заповнений і завірений сертифікат необхідно надати до банку в строк, не пізніше 10 календарних днів з моменту відправлення електронного запиту в банк (тобто з моменту створення УЕП/КЕП). Після закінчення цього терміну сертифікат вважається недійсним і потрібно буде повторно проводити процедуру.
Друкований сертифікат має містити підписи:
- власником ключа — власноручним підписом;
- керівником — власноручним підписом.
На сертифікаті мають бути підписи керівника та власника ключа, якщо це різні особи.

Сертифікат має надавати уповноважена особа (особа, яка є в переліку розпорядників, довірена особа) в будь-яке відділення, де є менеджер МСБ.

Пропонуємо декілька прикладів для заповнення сертифікату:

Варіант 1:

___________1.png

Варіант 2:

__________2.png

Корисні статті

Як створити платіжну інструкцію у клієнт-банку?

Як виконати аварійне відновлення ключа (сертифікату) для клієнт-банку?

Порівняння версій клієнт-банку

Чи була ця стаття корисною?
12 з 16 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.