Вимоги до КЕП для підписання документів

Завдання

Перелік вимог, яким повинен відповідати КЕП для підписання документів. Вимоги до кваліфікованого підпису, щоб документи бути прийняті банком. 

Відповідь

КEП повинен відповідати наступним вимогам:

  1. Для активації сертифікату УЕП після виконання аварійного відновлення ключа (сертифікату), КЕП повинен бути з типом носія — "Захищений".
  2. Для інших документів сертифікат ключа також повинен бути  з типом носія "Захищений".
  3. Термін дії сертифікату — дійсний. 
  4. Належати особі, яка має право підпису в банку (крім процесів банку, в рамках яких передбачено інший підхід).

Корисні статті

Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)?

Як отримати КЕП від АТ "СЕНС БАНК"?

Які документи, що підписані КЕП, приймає банк для проведення повторної ідентифікації?

Чи була ця стаття корисною?
3 з 4 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.