Завдання
Виконати аварійне відновлення ключа в iFOBS (Win32). Завершити аварійне відновлення ключа після звернення до контакт-центру. Оформити запит на формування відкритого ключа.
Умова
- Аварійне відновлення ключів необхідне у випадку, якщо:
- втрачені/пошкоджені/скомпрометовані секретні ключі;
- пароль до секретного ключа втрачений або забутий. - На момент дії аварійного пароля використання системи обмежено.
- Щоб розпочати процедуру відновлення секретного ключа, зателефонуйте у контакт-центр.
Рішення
Для проведення процедури аварійного відновлення секретного ключа:
- Створіть на комп'ютері нову папку для збереження нового ключа і сертифіката або очистіть стару папку від попередніх файлів.
- Відкрийте програму та через "Подробиці" оберіть "Аварійне відновлення секретного ключа..."
- Введіть свій логін та вкажіть шлях до папки, яку створили в п.1
- Підтвердіть необхідність виконання створення нових ключів — натисніть "Далі".
- Придумайте новий пароль, який буде відповідати вимогам, та повторіть його. Запам'ятайте пароль.
- Введіть пароль для зв'язку з банком та аварійний пароль, який був призначений під час дзвінка до контакт-центру.
- Для формування нового секретного ключа заповніть поля заявки та натисніть "Далі". Поля підписані червоним, обов’язкові до заповнення. Вкажіть:
тип сертифіката оберіть УЕП або КЕП тип користувача Для ЮО:
- виберіть ЮО.
Для ФОП:
- виберіть ФОП.
Для адвокатів, нотаріусів, самозайнятих:
- виберіть ФО.Повне найменування власника сертифіката прописується автоматично Прізвище прописується автоматично Ім’я та по батькові прописується автоматично
Місто вкажіть місто Область вкажіть область (необов’язково) Адреса прописується автоматично Найменування організації вкажіть назву організації Підрозділ організації необов’язково Посада вкажіть посаду (на кого оформлюється сертифікат)
ЄДРПОУ Для ЮО:
- вкажіть код ЄДРПОУ підприємства.
Якщо код ЄДРПОУ не присвоєний, то вкажіть податковий номер платника податків, що обліковується контролюючими органами.
Для ФОП:
- вкажіть ІПН ФОП.ІПН Для ЮО:
- вкажіть ІПН фізичної особи (на кого оформлюється сертифікат).Для ФОП:
- вкажіть ІПН ФОП, а не фізичної особи.Якщо немає РНОКПП через релігійні переконання, то замість РНОКПП (ІПН) вкажіть серію та номер паспорта на латиниці, використовуючи транслітерацію (без пробілу). Наприклад, якщо в українському паспорті вказано СН — вкажіть SN, якщо СР — SR та ін.
Телефон вкажіть телефон (для КЕП обов’язково)
E-mail вкажіть е-mail (для КЕП обов’язково)
Ключова фраза блокування сертифіката вкажіть фразу, яку будете використовувати для блокування сертифіката
Додаткові дані про підписувача необов’язково - Перейдіть до формування сертифіката. Натисніть на "Звіт" та оберіть "Стандартний звіт".
- Перегляньте сформований сертифікат та збережіть його в папку, яку створили в п.1
Збережений сертифікат роздрукуйте, заповніть, поставте необхідні підписи та печатки, передайте до обслуговуючого відділення не пізніше 10 календарних днів або дистанційно передайте запит на формування удосконаленого сертифіката відкритого ключа. - Після збереження сертифікату натисніть на "Закінчити".
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.