Завдання
Подати запит на підключення користувача до клієнт-банку. Підключити користувача до клієнт банку після зміни прізвища користувача. Підключити користувача до клієнт банку після зміни кількості підписантів. Підключити користувача до клієнт банку після зміни прізвища користувача.
Умова
- Запит можливо оформити після процедури:
– зміни прізвища користувача;
– зміни кількості підписантів;
– зміни користувача з правом першого або другого підписів. - Успішно пройдена повторна ідентифікація.
- Запит має бути підписаний керівником за допомогою КЕП, КЕП Дія.Підпис.
- Лист має бути надісланий з електронної адреси, яка зазначена в системах банку.
- Підключення відбувається на режим підпису УЕП.
- Якщо запит отримано до 16:00 — опрацювання в цей же день. Запит отримано після 16:00 — опрацювання на наступний робочий день.
Рішення
- Завантажте шаблон:
– для одноосібного підписанта "Заява на встановлення системи клієнт-банк.doc";
– для підписантів з правом першого і другого підписів "Заява на встановлення системи клієнт-банк декілька підписантів.doc". - Заповніть шаблон за зразком "Зразок шаблону заяви на встановлення системи клієнт-банк.doc" та збережіть його у форматі PDF. Для перетворення або збереження документу Word у формат PDF у меню "Файл" документу:
– виберіть пункт "Експорт" або "Зберегти як...";
– оберіть зі списку формат файлу "PDF" або "створити документ у форматі PDF";
– перейдіть до розташування папки, куди потрібно зберегти файл. Якщо необхідно зазначити інше ім’я файлу, змініть його. - Після заповнення та збереження заяви, виконайте накладення кваліфікованого електронного підпису:
– "Підписати документ КЕП";
– "Підписати документи через Дія.Підпис на смартфоні";
– "Підписати документи через Дія.Підпис на комп'ютері". - Відправте підписаний запит підключення користувача до клієнт-банку на електронну пошту ID_NBU@sensebank.com.ua з електронної адреси, яка зазначена в системах банку.
Тема листа: Обробка запиту на підключення користувача, код ЄДРПОУ/РНОКПП та назва організації/ПІБ ФОП. - Якщо у попереднього користувача були підключені додаткові платні послуги, такі як виписки на смс або електронну пошту, DocIntegrator та ін. і ви:
– бажаєте їх використовувати — оформіть запит на підключення послуг для нового користувача;
– не бажаєте їх використовувати — оформіть запит на відключення послуг. - Після опрацювання заявки очікуйте привітальний лист на електронну пошту, де буде вказано логін нового користувача та покрокова інструкція для подальших дій.
Корисні статті
Вимоги до КЕП для підписання документів
Перевірити працездатність КЕП
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.